خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: همانطور که جدیت در آموزش های نظامی موجب فراگیری بهتر تربیت شوندگان می گردد، در آموزش های جنگ نرم نیز باید جدیت داشت تا سربازانی مقتدر در این عرصه در اختیار داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۶۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان قم گفت: شایسته است با حفظ تشکیلات سازمانی، فرصتی که در اختیار داریم را از نظر کیفی ارتقا دهیم. باید فراغت های خود را با کارهای جدی و ارزشمند پر کنیم و طوری نباشد که برنامه هایی که برگزار می شود، از نظر محتوایی در سطح قابل قبولی نباشد.

وی در ادامه گفت: مباحثی که مطرح می شود، باید متناسب با زمان ها و فصل های پیش رو باشد. بازگشایی مدارس، دوران دفاع مقدس و...، از جمله این فصل ها و زمانهاست. در این گونه ایام، باید محتوای لازم آماده شود.

آیت الله سعیدی درباره نام گذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان برای هر سال راهبردی را به عنوان شعار سال قرار می دهند؛ در برنامه های صالحین این مسئله باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به سختی های موجود در آموزش های نظامی که موجب جدیت تربیت شوندگان می گردد، گفت: آموزش هایی که در شجره طیبه صالحین ارائه می شود نیز با توجه به حساسیت هایی که جنگ نرم دارد، باید جدیت داشته باشد تا سربازانی مقتدر در این عرصه داشته باشیم.

امام جمعه قم همچنین با تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام گفت: با شهادت این امام همام، امام عصر در سن 5 سالگی، داغدار شدند و بار سنگین ولایت بر دوش ایشان قرار گرفت.

وی افزود: طفلی 5 ساله شاهد جان دادن پدر مظلوم خود در سن 28 سالگی بود که در خفا زندگی خود را آغاز کرد. داغ شهادت پدر، داغ هجران، داغ غیبت، در کنار ناملایمت هایی بود که توسط حکومت جور غم بزرگی را برای حضرت حجت(عج) رقم زد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها