خبرهای داغ:
سالها است که قلب تپنده جهان آفرینش عطر نفس هایت را استشمام می کند
کد خبر: ۸۶۰۹۳۲۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سالها است که قلب تپنده جهان آفرینش عطر نفس هایت را استشمام می کند و هر زنده ای با خواست خدای متعال و نظر لطف شما مجال زندگی می یابد، سراسر لطفی و همه ما رخصت یافته ایم تا روزی را به یکدیگر شادباش بگوییم که حضرتتان تاج بندگی حق تعالی را بر سر نهاده اید و زمامت جهانیان را عهده دار شده اید.

مستضعفان جهان منتظر عدالتی هستند که قرن هاست به آنان وعده داده شد است.

حالا که 12 قرن از امامت ولی زمانه می گذرد، حالا که دنیا را سراسر ظلم و کشتار و کفر پر کرده، حالا که شیعیانتان مظلوم تر از هر زمان دیگری چشم به راه دوخته اند، قدم بهروی دیدگان آنان بگذرید.

به یاد دارم که جانشین به حقتان در تلخ ترین زمان های تاریخ جمله ای گفتند که بار دیگر جان تازه ای به انقلابی بخشید که انشاءالله میخواهد به قیام نهایی شما وصل گردد و آن نبود مگر" آقا و مولای ما، دعا کن برای ما"

هشتم ربیع الاول زمانی است که دیدگانمان را با آب چشمه حیات بشوییم و نیک بنگریم که انسان کاملی در راه است، که ممکن است هر آدمیان تاریخ پیش آن آرزو می‌کرده‌اند لحظه ای زمان ما را درک کنند.

تو تاج بر سر نهاده ای و منتظر و ما می دانیم تاخیر نه از جانب تو، بلکه از منتظران و سپاهیانی است که در کوران و بهبه های ظلم راه را نه آنکه گم کرده بلکه در راه به گل نشسته اند.

شیعیانت را هر روز دسته دسته راهی بهشت می کنند و با این حال روز به روز  بر خیل عشاق راه حق و حقیقت افزوده می شودواین ممکن نیست مگر با دلهایی که با امید تو گرمند.

کلام آخر آنکه:

گفتند که ک سوارمان در راه است

از اول صبح چشممان بر راه است

از یازدهم دوازده قرت گذشت

تا ساعت تو چقدر دیگر راه ات...

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها