فرمانده سپاه شهرستان دیر با اشاره به ضرورت تبیین مسئله نفوذ که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: مسئله نفوذ در برنامه‌های حماسه ۹ دی تدوین شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۷۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ میرزا احمدی با بیان اینکه حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت است، گفت: در طول سالهای گذشته شاهد انواع دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

احمدی افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با راهبردهای مقابله با نفوذ فرمایشاتی دارند که این فرمایشات باید برای همه مردم تبیین و روشنگری شود که برگزاری مراسمات گرامیداشت 9 دی فرصت خوبی را برای این مسئله فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با استفاده راهکارهای مختلف بدنبال نفوذ در کشور بوده که یکی از این راهها فراموش کردن دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: تشکیل گروه‌های تروریستی در منطقه نیز با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

فرمانده سپاه دیر با بیان اینکه لازم است مسئولان و مردم برای مقابله با دشمنی‌های آمریکا مواضع صریح و انقلابی را در حماسه 9 دی داشته باشند تاکید کرد که نیروهای بسیجی نیز که درهمه زمینه‌ها حضور داشته‌اند اعلام آمادگی کرده و با قدرت هرچه تمام در مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ حضور می‌یابند.

احمدی عنوان کرد: برگزاری همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی نماز جمعه از مهمترین برنامه‌ها در شهرستان دیر است که طبق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای خبر /

ارسال نظرات