مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه خبر داد:
مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه از آغاز اصلاح طرح هندسی میدان شهدا خبر داد و افزود: هدف نهایی از اصلاح طرح هندسی این میدان، تامین دسترسی و ایمن سازی ورودی بلوارهای منشعب از میدان، تامین خودروهای عبوری و تسهیل تردد برون شهر و درون شهر ی می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۵۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه از آغاز اصلاح طرح هندسی میدان شهدا خبر داد و افزود: میدان شهدا به عنوان نقطه خروجی از حوزه شهری ابرکوه گره ترافیکی است که جاده مهردشت و یزد از آن منشعب می گردد و به دلیل اینکه علاوه بر ترابری درون شهری به ترابری برون شهری و جاده ای سرویس می دهد و همچنین نیاز ضروری به جوابگویی به تغییرات شبکه های در دستور کار طراحی مجدد قرار گرفت.
احمدرضا اسدی اظهار داشت: در حال حاضر طرح مصوب آن به مرحله اجرا رسیده است که پس از وقفه چند ماهه به دلیل اجرای حفاری فاضلاب در آن مسیر مجددا فعالیت عمرانی از سر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: در طرح جدید علاوه بر افزایش شعاع میانی میدان به طول 5/38 متر در سطح 3/1 هکتار اصلاح هندسی صورت می گیرد.
اسدی گفت: علاوه بر آن بلوارعزت آباد به طول 2/2 کیلومتر نیز در طرح جدید لحاظ شده است، که این میدان با تامین دسترسی به زمین های عزت آباد که بیش از 20 سال از تصویب آن گذشته است، امکان توسعه در شرق ابرکوه را مهیا می سازد.
وی ادامه داد: هر چند این بلوار از کنار کوشک و قلعه عزت آباد می گذرد و راه دسترسی را به این مکان های تاریخی تامین می نماید و به تصویب اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان رسیده است، ولی فعلا جهت هماهنگی بیشتر متوقف بوده و در این فاز صرفا میدان اصلاح می شود.
وی در پایان گفت: هدف نهایی از اصلاح طرح هندسی این میدان همانگونه که ذکر شد، تامین دسترسی و ایمن سازی ورودی بلوارهای منشعب از میدان، تامین خودروهای عبوری و تسهیل تردد برون شهر و درون شهر ی می باشد.
ارسال نظرات