سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از نام نویسی 99 داوطلب نامزدی نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی دو روز گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۹۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پورمهدی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ثبت نام 75 نفر قطعی شده و 24 نفر دیگر نیز در حال انجام است.

وی افزود: از مجموع کل ثبت نام شدگان طی این دو روز برای نامزدی انتخابات مجلس 34 نفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات بوده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار داشت: بیشترین آمار ثبت نامی ها در مدت مذکور بعد از حوزه انتخابیه مشهد مربوط به حوزه فریمان با 11 داوطلب و حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار با 9 داوطلب است.

پور مهدی افزود: پیش بینی ها و گمانه زنی ها حاکی از آن است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع حدود 500 نفر در خراسان رضوی نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صبح 28 آذر ماه در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شده و داوطلبان نمایندگی می توانند تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه اقدام کنند.

استان شش میلیون نفری خراسان 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه آتی برگزار می شود.

گفتنی است؛ تاکنون ثبت نام 9 دواطلب نامزدی نمایندگی پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان قطعی شده و یک نفر دیگر نیز در دست اقدام می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها