تور دوچرخه‌سواری یاد شهدا با همکاری سپاه کربلای استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۶۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاري بسیج، تور دوچرخه‌سواری یاد شهدا که روز سه‌شنبه گذشته سفر خود را از رامسر تا گلوگاه به مناسبت یادواره شهید شاخص کشور، شهید بهرام اسد پور گلوگاهی از سپاه ناحیه رامسر آغاز کرده است متشکل از یک گروه بیش از ۱۰ نفره است که با گذشتن از شهرهای مختلف مازندران شامگاه پنجشنبه به زادگاه شهید شاخص کشوری در گلوگاه رسیدند.

این تیم بیش از ۱۰ نفر با حضور در شهرستان بهشهر و بر سر مزار شهدای گمنام این شهرستان در پارک ملت، این تور را باهدف گرامیداشت شهدای گران‌قدر و به پاسداشت و بزرگداشت برگزاری یادواره شهید شاخص کشور، شهید بهرام اسد پور گلوگاهی اعلام کردند.


مراسم بدرقه دوچرخه‌سواری یاد شهدا از رامسر تا گلوگاه، صبح روز سه‌شنبه از سپاه ناحیه رامسر به مناسبت یادواره شهید شاخص کشور، شهید بهرام اسد پور گلوگاهی برگزار شد .

این تور دوچرخه‌سواری به همت تربیت‌بدنی سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران در حال انجام است و بعد از شهرستان بهشهر نیز این تیم با حضور در گلوگاه، زادگاه شهید شاخص کشوری شهید بهرام اسدپورگلوگاهی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار می‌کنند.

در این مراسم معنوی در بهشهر، اعضای تور دوچرخه‌سواری یاد شهدا از خانواده شهید غواص شهید بالویی در بهشهر تجلیل کردند و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار دو شهید گمنام، از پارک ملت بهشهر به سمت گلوگاه رکاب زدند و شامگاه پنجشنبه به گلوگاه، زادگاه شهید شاخص کشوری شهید بهرام اسدپورگلوگاهی رسیدند و با آرمانهای این شهید و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی در این شهرستان نیز تجدید بیعت کردند.
ارسال نظرات