فرماندار شهرستان سامان گفت: حضور در مساجد را عاملی برای رفع نیاز فکری و معنوی جوانان دانست.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۱۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ سعید صالحی اردلی در نشست اعضای ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد شهرستان سامانمسجد را مكانی جهت رفع نياز فكری و معنوی جوانان دانست و اظهار کرد: بايد به دنبال سوق دادن جوانان و نوجوانان به سوی مساجد و تقويت روحيه‌ی مسجدی ميان آنان باشيم.
وی افزود: خانواده و دوستان، بها دادن به جوانان، نظافت و تزئين مسجد، بيان مباحث مورد نياز جوانان در مسجد و تشويق از مهم‌ترين را‌ه‌های جذب جوانان به اين مكان مقدس می‌باشد.
فرماندار شهرستان سامان به هماهنگی با دهیاران در جهت ساخت خانه عالم اشاره کرد و افزود: با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری در آبان ماه جاری به شهرستان سامان مبلغ 700 میلیون ریالجهت مرمت و بهسازی مساجد و حسینه‌های شهرستان و نیز ساخت خانه عالم اختصاص داده شد.
صالحی اردلی به بازدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان به چند مساجد در روستاها اشاره کرد و افزود: با این بازدیدها اعتباراتی در جهت ساخت و بهسازی مساجد و خانه عالم در این خصوص تعیین شد.
وی به احداث بزرگ‌ترین مسجد شهرستان سامان با نام مبارک امام رضا (علیه السلام) در خیابان معلم سامان اشاره و تصریح کرد: متراژ زیر بنایی این مسجد نزدیک به 4000 زیربناست که به تفکیک، طبقات اول و دوم هر کدام 2000 متراژ را در بر دارند.
ارسال نظرات