فرماندار شهرستان بن از کمک 100 میلیون ريال خیرین به درمان معتادان بی بضاعت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۹۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ کمال اکبریان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد:در دوماه گذشته پس از تشکیل مجمع خیرین بهبود بافتگان اعتیاد در این شهرستان ،خیرین بیش از 100 میلیون ريال برای درمان اعتیاد افراد بی‌بضاعت کمک کردند. 
وی تصریح کرد: 30 درصد از اعتبارات مردمی برای کمک به خانواده‌های معتادان در حال بهبود و نیز مابقی آن برای پرداخت هزینه‌های درمان در نظر گرفته شد.
فرماندار شهرستان بنبا اشاره به فعالیت یک مرکز ترک اعتیاد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: این مرکز مجوز خود را از سازمان بهزیستی استان دریافت کرده است و  هیچ مرکز غیر مجاز در این شهرستان فعالیت نمی‌کند.
اکبریان حمایت از افراد معتاد علاقمند به ترک و همچنین  توجه به خانواده‌های این افراد را ضروری دانست.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر درمان در زمینه پیشگیری و آگاهی بخشیدن به خانواده ها باید درزمینه خطرات مواد مخدر به صورت گسترده اقدام گردد.
فرماندار شهرستان بن اذعان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 60 درصد دانش آموزان و نیز 40 درصد اولیاء آن‌ها در زمینه پیشگیری از مواد مخدر در شهرستان بن آموزش های لازم را فرا گرفته‌اند.
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ بن با جمعیتی بالغ‌بر 30 هزار نفر در فاصله 15 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات