معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان عنوان کرد:
معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان گفت: 33 هزار پایگاه بسیج اسوه در کشور شناسایی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۷۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام و المسلمین بهمن نجفی امروز در دوره آموزش مقدماتی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین اقشار به تاریخچه نظام تربیتی صالحین  اشاره کرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 79 خطاب به مسئولین وقت بسیج فرمودند«باید یک تحول اساسی و بنیادی در بسیج به لحاظ کمی و کیفی به‌وجود بیاید» و این درحالی بود که طبق گزارش مسئولین وقت، بسیجیان در سال 79 پنج میلیون نفر اعلام شده بود.
وی تصریح کرد: آقا مردم را به رشد جمعیت سفارش کرده‌اند و به لحاظ کیفی هم باید از جهان در بصیرتی، اخلاقی و معنوی رشد کند.
معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان به برگزاری کار مطالعاتی با عنوان شناسایی پایگاه‌های اسوه در طول 10 سال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این مدت 33 هزار مسجد و پایگاه موفق در سراسر کشور شناسایی شده است.
نجفی به اعزام یک هزار نفر و به مساجد و پایگاه‌ها اشاره کرد و گفت:این امر که در مساجد و پایگاه‌ها انجام گرفته است به منظور احصاء است.
وی به عوامل موفقیت اشاره کرد و افزود: تربیت محوری،جوان‌گرایی، کادر سازی و نخبه محوری، سخت‌کوشی، کار تشکیلاتی، بهره‌گیری از دفاع مقدس، سطح بندی کردن و استمرار، تمرکز پرهیز از پراکنده‌کاری، مسجد محوری و داشتن محورهای فکری از دلائل و عوامل موفقیت است.
معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان تصریح کرد: در نهایت یک نظام تربیتی مبتنی بر خصوصیات احصاء شده طراحی شد و به عنوان شجره طیبه صالحین به بسیج ابلاغ شد است.

ارسال نظرات