مراسم یادواره415 شهید دانش آموز کردستان و22 دانش آموزشهید شهرستان دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۱۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صالح نادری درمراسم یادواره شهدای 22 دانش آموز شهید دهگلان و شهیده سمیرا حسین پناهی به دست منافقان و جنایتکاران کور دل در روستای قروچای گفت: نقش موثر دانش آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و ما این امنیت و پیشرفت همه جانبه را مدیون خون شهدا می دانیم.
وی افزود:قلب پاک و روحی سرشار از ایمان وعشق به خدا وبا این سرمایه معنوی است که توانستیم در مقابل تهاجم سنگین وهجوم ناجوان مردانه با اقتداردر تمام صحنه ها پیروز شویم .
مدیر آموز وپرورش دهگلان گفت: شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می درخشد.
نادری افزود: ظالمان بداندد که خون به ناحق ریخته شهدا وشهدای این مرزوبوم روز دامن خودشان راخواهد گرفت وبا با جنایت نمیتوانند کوچکترین خدشه ای به اسلام وانقلاب اسلامی ایران وارد کنند.
وی افزود: مسلمانان با بصیرت وجدیت تلاش دشمنان را درسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند ونمی گذارند هیچ قدرتی اتحاد را به تفرقه تبدیل کند
وی افزود: از برنامه ریزی یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در شهرستان دهگلان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،انتقال ارزشها ،تقویت باورها و اعتقادات دینی دانش آموزان و زنده نگهداشتن یادو خاطره شهدا و ایثارگران است.
نادری گفت: دشمنان قسم خورده اسلام وانقلاب اسلامی برای برهم زدن وحدت میان ایران اسلامی با حربه های گونا گون تلاش می کننداما مردم هوشیار وآگاه ایران اسلامی با درایت وجدیت اینئ نقشه ها را خنثی می کنند.

ارسال نظرات