خبرهای داغ:
استاد دانشگاه‌های استان قزوین در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان بیان کرد: مردم باید نسبت به انتخاب کاندیداهای مطرح هوشیار باشند و عملکرد و سوابق آنان را بررسی کنند.
کد خبر: ۸۶۰۸۹۸۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

طیب ملک پور استاد دانشگاه‌های استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه با انتخابات سالم گفت: انقلاب اسلامی در ذات و بنیاد یک انقلاب دموکرات و مردم سالار پایه گذاری شده است.

وی افزود: به همین سبب مردم کشور ایران نقش مهمی درتعیین سرنوشت این مملکت و انقلاب دارند باید مردم نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر به صورت هوشمندانه عمل کنند.

ملک پور با تاکید براینکه افراد سودجو در زمان انتخابات در بطن جامعه نفوذ می‌کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که وارد عرصه  انتخابات می‌شوند باید به صورت خادمانه و خالصانه در خدمت مردم باشند، البته در این بین افرادی سود جو هستند که ماموریت نفوذ و تفرقه افکنی و استفاده از این فضاها را دارند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نتیجه را به نفع خویش به پایان برسانند.

این مسئول با بیان اینکه نقش اساسی در نظام اسلامی بر عهده مردم است، ابراز کرد: مردم در انتخابات نقش حیاتی و اساسی دارند چرا که سرنوشت کشور خود را رقم خواهند زد بنابراین مردم باید ملاک های شایسته‌ای را برای این انتخاب برگزینند.

استاد دانشگاه استان قزوین با اشاره به شرایط نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: تعهد، ولایت مداری، نگاه این کاندیدا به شهدا و انقلاب ،سمت و سوی تفکر این افراد ، تحصیلات، سوابق خدمات ، چگونگی زندگی گذشته و حال کاندیداتورها و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله شاخصه ‌های بارز نامزدهای اصلح می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم تصریح کرد: لازمه یک انتخابات سالم برگزاری مطلوب و اثر بخش انتخابات است.

ملک پور اذعان کرد: هر کسی نمی‌تواند لایق و شایسته این مردم غیور و شهید پرور و همیشه در صحنه باشد و مردم باید نسبت به انتخاب کاندیداهای مطرح هوشیار باشند و عملکرد و سوابق آنان را بررسی کنند.

 این مسئول در خاتمه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با محوریت نفوذ تشریح کرد: با توجه به بحث نفوذ که رهبر انقلاب اسلامی در بسیاری از سخنان خود بر این مسئله تاکید دارند باید مردم نمایندگان را از بین نخبگان انتخاب کنند تا این کشور را در پیشبرد آرمانهای نهایی خود یاری رسانند.

 

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها