خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان امام سجاد خراسان جنوبی:

اعزام 14 گروه جهادی، افتخاری برای دانشگاه فرهنگیان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان امام سجاد خراسان جنوبی گفت: تابستان امسال 14 گروه جهادی از دانشگاه فرهنگیان به مناطق محروم استان اعزام شدند که لوح افتخار سازمانی را از فرماندهی سپاه استان دریافت کردیم.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۸۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

خانم مرشدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب " حوزه و دانشگاه دو شعبه از یک موسسه علم و دین است".

وی با اشاره به مهمترین برنامه ها در دانشگاه فرهنگیان پردیس امام سجاد در سال جاری افزود: دانشجویان در بیست و پنجمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری در مرحله مقدماتی، استانی و کشوری مقام هایی را کسب کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه پردیس امام سجاد عنوان کرد: در مسابقات استانی دانشجویان در رشته های قرائت قرآن، حفظ، آشنایی با مفاهیم، حدیث شناسی، احکام، نهج البلاغه، ترجمه و تفسیر قرآن، سیره معصومین و آیین سخنوری، نماهنگ، وبلاگ، عکاسی، طراحی پوستر و مقاله نویسی موفق به کسب رتبه های اول استانی شدند.

وی یادآور شد: در مسابقات حفظ قرآن کریم دانشجو زهرا فلاح و در مسابقات ورزشی در رشته دو میدانی نیز دانشجو معصومه رازی فانی حائز مقام کشوری شدند.

مرشدیان ادامه داد: در طرح تابستانه پویش نیز دانشجو سیما خسروی برگزیده بخش مقاله نویسی در کشور شد.

وی اظهار کرد: در تابستان امسال از دانشگاه فرهنگیان پردیس امام سجاد 14 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند که رتبه اول را در این عرصه نیز در بین دانشگاه های استان داشتیم که در نتیجه آن لوح افتخار سازمانی را از فرماندهی سپاه استان دریافت کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان امام سجاد افزود: کرسی های آزاد اندیشی بین دانشگاه های فرهنگیان شهید باهنر و امام سجاد با موضوع "برخورد با بدحجابی چرا و چگونه؟ " در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان ماه سال جاری که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است حضور پور شور دانشجویان را در این راهپیمایی شاهد بودیم.

مرشدیان گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو که به دلیل برخورد با رحلت رسول اکرم و شهادت امام مجتبی(ع) مراسم به 23 آذر ماه موکول شد و با دعوت از مسئولین دانشگاه فرهنگیان این جشن بزرگ برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها