مسئول اردویی راهیان نور بسیج کرمانشاه عنوان کرد
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خادم الشهدا بودن را یک توفیق الهی و دعوتی از سوی شهدا دانست و از ثبت نام خادمین الشهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۶۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،سرهنگ علی یوسفی راد گفت:  توفیق قدم گذاشتن در راه شهدا و خدمت به زائران مشهد شهیدان در اردوهای راهیان نور دعوتی از جانب شهدا  و یک توفیق الهی است.

وی تعداد خادمین الشهدای این استان را  300 نفر  دانست و گفت : این افراد بصورت گروههای ده نفری برای خدمت رسانی به زائرین راهیان نور بکارگیری می شوند.

این مسئول ادامه داد : استان کرمانشاه با توجه به اینکه یکی از مقصدهای کاروان های راهیان نور است  ودر طول سال میزبان زائرین راهیان نور زیادی می باشد، پتانسیل زیادی برای جذب خادمین الشهدا را دارد و داوطلبین می توانند پس از گذراندن مراحل ثبت نام به کسوت خادمین الشهدا نائل شوند.

 مراحل ثبت نام و جذب و بکارگیری خادمین الشهدا در استان کرمانشاه به شرح ذیل می باشد:

 

1-     مراجعه به سایت کوله بار به آدرس Khademin.koolebar.ir  و ثبت نام .(توجه شود ارسال تصویر داوطلب الزامی است.)

2-     فرم معرف پاسدار و روحانی از طریق سایت دریافت شود و پس از تکمیل به نواحی مرکز اردویی تحویل گردد.

3-     فرم پزشکی نیز توسط داوطلب از سایت کوله بار دریافت و پس از مراجعه به پزشک معتمد تحویل مراکز اردویی گردد. ( داوطلبان می توانند در شهر کرمانشاه به درمانگاه امام رضا (ع) و در نواحی به مراکز بهداری سپاه مراجعه نمایند.)

 

4-     داوطلبان پس از گذراندن مراحل فوق در شهر کرمانشاه به کمیته مرکزی خادم الشهدا و در شهرستانها به مراکز اردویی سپاه مراجعه نمایند و با تکمیل فرم رضایت نامه و مصاحبه و تایید از سوی کمیته خادمین الشهدا اقدام به تشکیل پرونده نمایند .

 

·          مدارک لازم جهت تشکیل پرونده کپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی و گواهی عضویت در بسیج می باشد.

·         آدرس و شماره تلفن کمیته مرکزی خادمین الشهدای استان کرمانشاه: بلوار شهید بهشتی روبروی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تلفن:38249776-083
ارسال نظرات