در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد؛

اختتامیه دومین مرحله جشنواره فرهنگی و هنری «خاک سرخ»

اختتامیه دومین مرحله جشنواره فرهنگی و هنری «خاک سرخ» عصر روز پنجشنبه مورخ 26 آذر نود چهار در فرهنگسرای امام (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۴۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، اختتامیه دومین مرحله جشنواره فرهنگی و هنری «خاک سرخ» عصر روز پنجشنبه مورخ 26 آذر ماه 94 در فرهنگسرای امام خمینی(ره) با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم که مهمانان ویژه آن محمد رضا باقری معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری و سرکار خانم دکتر لاله افتخاری رئیس فراکسیون امور زنان در مجلس شورای اسلامی و حمید رضایی رئیس هیئت مدیره و حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار بودند، از هنرمندان منتخب که اثر آنان از میان بیش از 400 اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود، تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم مژگان ذوالفقاریان معاون فرهنگی و اجتماعی جمعیت و همچنین دبیر این جشنواره ضمن ارائه گزارش مختصری در مورد آثار و حوزه های برگزیده شده در دومین مرحله جشنواره خاک سرخ خاطر نشان نمود: این جشنواره ، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو سازی برای نسل جوان، تحقق منویات مقام معظم رهبری، شناسایی و جوشش استعداد ها و ارتقای سطح فرهنگی و ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی در ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید در حضور و مشارکت گروه های مردمی برگزار گردیده است.

در ادامه این مراسم باقری معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت برای برگزاری این جشنواره به این مهم اشاره نمود که: آموزش نسل جوان امروز باید در 3 محور عقل، علم و عشق استوار باشد. عقل پایه و اساس دین است و باید با توجه به این محور عقل علم عشق جوانان را بیدار کرد و به راه مستقیم که همان راه اسلام و قران است هدایت کنیم . به وجود آمدن تکفیری ها و گروهک های تروریستی همه نشانه ای از خواب هایی است که دشمنان توطئه گر برای کشور های اسلامی دیده اند. باید بگویم ما هم با همان ابزار دشمن باید وارد عمل شویم و در راستای تحققات منویات مقام معظم رهبری باید فرزندانمان را با عقل علم عشق آگاه سازیم که دشمن هم اکنون به فریب دادن جوانان ما دل خوش کرده است.

در پایان این مراسم نفرات منتخب در دومین مرحله جشنواره فرهنگی و هنری خاک سرخ معرفی شدند و پس از تجلیل از آنان و تقدیر و تشکر از هئیت داوران این جشنواره، دومین مرحله جشنواره فرهنگی و هتری خاک سرخ به ایستگاه نهایی خود رسید.
ارسال نظرات