آیت‌الله توکل در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان:

عمارهای مجلس خبرگان سپر بلای رهبری

مجلس خبرگان را باید به عمارها سپرد تا سپر بلای رهبری شوند، نه کسانی که به‌واسطه شرایط دنیوی و یا کهولت سن توان و روحیه دفاع در برابر نقشه‌های دشمنان را نداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۹۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵






به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله سیدرحیم توکل با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ساری برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احساس ضرورت موجب حضورم در عرصه انتخابات شد.

آیت‌الله توکل با تأکید بر جایگاه والای مقام معظم رهبری، بیان کرد: عزت ملت به عزت ولایت است و این بیانگر لزومحمایت از جایگاه مقام معظم رهبری است.

وی با تبیین وظایف نماینده مردم در مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: توان هر ملت منوط به توان رأس مدیریتی آن ملت است، مدیریتی که نباید تنها بماند و باید حمایت شود و اصلی‌ترین وظیفه اعضای مجلس خبرگان حمایت از ولی فقیه است.

این عالم برجسته مازندرانی ادامه داد: توان مدیریتی رهبر معظم انقلاب برای تمام دنیا مشخص است، دشمنان این نظام می‌دانند که ستون انقلاب ما در حال حاضر رهبر است و هر دسیسه‌ای برای کاهش قدرت جایگاه ولایت فقیه نه در ایران بلکه در جهان انجام می‌دهند.

آیت‌الله توکل با اشاره به شاخص‌های حضور در انتخابات مجلس خبرگان، اظهار کرد: نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری باید هم علمیت داشته باشد، هم تجربه که سرد و گرم روزگار را چشیده باشد تا در شرایط حساس مدافع جایگاه ولایت باشد.

وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی نظام رهبر را هدف قرار داده، تصریح کرد: مجلس خبرگان را باید به عمارها سپرد تا سپر بلای رهبری شوند، نه کسانی که به‌واسطه شرایط دنیوی و یا کهولت سن توان و روحیه دفاع در برابر نقشه‌های دشمنان را نداشته باشند.

این استاد حوزه بیان کرد: نظارت بر جایگاه مقام معظم رهبری توسط خبرگان معنایی ندارد مگر اینگونه بحث‌ها برای امام خمینی (ره) وجود داشت، آیت‌الله خامنه‌ای شخصیت معنوی و سیاسی مشخص برای تمام جهانیان و دوست و دشمن دارد و کسی است که همه در برابر جایگاه، قدرت، نفوذ کلام و سیاست درست ایشان سر تعظیم فرود آورده‌اند.

وی در پایان از آحاد ملت درخواست حضور در انتخابات آینده را کرد و گفت: حضور در انتخابات واجب عینی است و برای تحکیم ولایت و نظام باید پرشور برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار