خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر در آئین رونمایی از تمبر شهید شیرزادی:
فرماندار ویژه ملایر اخلاص را ویژگی اصلی شهدا بیان کرد و گفت: اخلاص باعث نزدیکی شهدا به خدا شد و همین امر باعث توفیق زیاد آنان و رسیدن به جایگاه والای شهادت شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۵۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در مراسم رونمایی از تمبر شهید جابر شیرزادی در ملایر با اشاره به نقش شهدا در امنیت کشور اظهار کرد: امنیت و آرامش ما مدیون خون شهدایی همچون شهید شیرزادی است که جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آوردند.

وی افزود: سخن گفتن درباره شهدا کار ساده‌ای نبوده و زبان از بیان اوصاف آنان قاصر است چراکه شهدا با خدا معامله‌ای بزرگ کرده و شهادت را از خداوند طلب کردند.

فرماندار ویژه ملایر اخلاص را ویژگی اصلی شهدا بیان کرد و افزود: اخلاصی همه شهدا داشتند که باعث نزدیکی آنان به خدا شده بود و همین امر باعث توفیق زیاد آنان و رسیدن به جایگاه والای شهادت شد.

وی گفت: اخلاص یکی از ویژگی‌های بارز امام و رهبر شهدای انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بود و این بزرگوار در شرایطی که کسی جرأت سخن گفتن بر ضد خاندان پهلوی را نداشت حرف از انقلاب زد.

رضایی افزود: امروز بعد از گذشت سال‌های زیادی از دوران دفاع مقدس و تقدیم 218 هزار شهید دشمنان از اقتدار ایران اسلامی هراس داشته‌اند همین امر آنان را به‌پای میز مذاکرات کشاند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بسته شدن پرونده ایران PMD در شورای حکام افزود: با فرمان‌های رهبری و تدبیر دولت برجام به سرانجام رسید و به‌زودی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برداشته خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مهم‌ترین مشکلات مردم گفت: امروز عمده مشکلات مردم بحث معیشت و اشتغال است و راه نجات آن در ایجاد اشتغال و امنیت سرمایه‌گذاری است و برای این امر باید تولید رونق بگیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: امروز با توجه به شرایط خاص منطقه حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم بوده و همه باید زمینه را برای حضور هر چه بیشتر مردم فراهم کنند.

رضایی گفت: امروز دشمنان با جنایات مختلف در منطقه به دنبال کشاندن این ناامنی‌ها به داخل کشور هستند که حضور گسترده مردم در انتخابات مهر تأییدی بر حمایت از انقلاب و آرمان‌های آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات