بیانیه حجت الاسلام ملایی در پی محکومیت کشتار شیعیان نیجریه:

وظیفه داریم سکوت رسانه های همیشه خاموش غرب را بشکنیم/از کشتار شیعیان نیجریه،چه کسانی سود می برند

اکنون به حکم حمایت از مظلوم در برابر ظالم، وظیفه داریم سکوت رسانه های همیشه خاموش غرب را بشکنیم و با فریاد خود به یاری خمینیون نیجریه بشتابیم.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۴۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، حجت الاسلام ملایی در پی محکومیت کشتار شیعیان نیجریه بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخبارحادثه ی خونبار کشتار شیعیان درنیجریه، نه تنها احساسات و عواطف شیعیان جهان را، بلکه دل

تمامی آزادگان، عدالتخواهان و ملتهای اسلامی و غیر اسلامی را جریحه دار و متالم ساخته است.

با کدامین منطق، می توان شاهد چنین جنایتهای وحشتناک بود و فریاد نزد؟ اصل اسلامی و انسانی «کونوا

للظالم خصما وللمظلوم عونا» در شرایط کنونی همگان را به دفاع از حقوق شیعیان مظلوم در قاره ی آفریقا و خصوصا در کشور نیجریه فرا می خواند.

به راستی از کشتار شیعیان نیجریه،چه کسانی سود می برند و در پشت پرده ی این ظلم ها و آدم کشی های بی رحمانه ،کدامین دستهای ناپاک قرار دارد؟

آیا می توان پذیرفت که نیروهای نظامی با فلسفه ی وجودی تامین امنیت برای مردم، به بهانه ی واهی به خانه و حسینیه ی شیخ ابرهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه یورش برند و تعداد زیادی از همین مردم مظلوم و بی پناه را قتل عام نمایند.

به راستی چه ارتباطی میان این جنایت و راهپیمایی عظیم و چند میلیونی مسلمانان نیجریه در اربعین حسینی امسال وجود دارد؟

بدون تردید دستان ناپاک ائتلاف نامبارک آمریکایی ها و صهیونیست ها و تکفیری ها ی وهابی تحت هدایت و حمایت آل سعود در پشت صحنه این حوادث خونبار و دیگر حوادث مشابه قرار دارد.

ائتلافی که هدفی جز مقابله با گسترش جریان مقاومت و بیداری اسلامی در قاره ی آفریقا ندارد.این ائتلاف می کوشد راه ترویج ارزش های اسلامی وانسانی در کشورهایی چون نیجریه را برای مسلمانان و شیعیان آزادیخواه و عزت طلب پرهزینه نماید.

البته تجربه ی چهار دهه ی اخیر، نشان می دهد که رهپویان این مسیر،حاضر به پرداخت هر هزینه ای برای قرار گرفتن بر قله های شرف و افتخار هستند. در چنین شرایطی به حکم وظیفه ی دینی و اسلامی، سکوت جایز نسیت و باید تمامی مسلمانان، علمای جهان اسلام، رسانه های مستقل و مردمی، نهاد و مجامع بین المللی و خصوصا دولت جمهوری اسلامی ایران،دولت نیجریه را برای تحقق اهداف زیر تحت فشار قرار دهند:
1-
تضمین امنیت شیعیان و رعایت حقوق آنان
2-
روشن نمودن سرنوشت رهبر جنبش اسلامی نیجریه آقای شیخ ابراهیم زکزاکی و تأمین امنیت ایشان
3-
شناسایی عاملان این جنایت و مجازات آنان بر اساس شریعت اسلام

اکنون به حکم حمایت از مظلوم در برابر ظالم، وظیفه داریم سکوت رسانه های همیشه خاموش غرب را بشکنیم و با فریاد خود به یاری خمینیون نیجریه بشتابیم.

شیعه امروز، بیش از همیشه فشار چکمه های ستم و مظلومیت را احساس می کند و وظیفه ما، به عنوان ام القرای تشیع در جهان حضور همه جانبه در جبهه های ظلم ستیزی است.
دولت و ملت ایران اسلامی، باید از همه ابزارهای موجود دیپلماتیک و غیر دیپلماتیک برای پشتیبانی از جنبش اسلامی نیجریه استفاده کنند و در محکومیت این کشتار فجیع بسیج شوند.

امروز باید دنیای مرتجع غرب و وهابیت خبیث بداند، همان گونه که انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های زلال امام روح الله مرزها را در نوردید و قلب های هشیار را به تسخیر خود در آورد، جنبش اسلامی نیجریه نیز علی رغم میل آنان هرگز محدود به مرزهای این کشور نخواهد شد و با به خاک و خون کشیدن شیعیان بی سلاح نیجریه، این نور هرگز خاموش نخواهد شد زیرا از عمق جان به این وعده الهی معتقدیم که:

یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللَهِ بِأَفوَاهِهِم وَاللَهُ مُتِمُ نُورِهِ وَلَو کَرِهَ الکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ که ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ ، گرﭼﻪ ﻛﺎفرﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ باﺷﻨﺪ.

امروز شیعیان نیجریه بدانند، اگر توفیق ایستادگی در کنار ایشان را نداریم، قلب ما برای آنان می تپد و به احترام پایمردی ها و استقامت جانانه آنان، تمام قد می ایستیم و در حمایت از ایشان، هیچ تلاشی را مضایقه نمی کنیم و تمام برادران مومن نیجریه ای خویش را به صبر توصیه می کنیم، چرا که تحقق وعده الهی حتمی و قطعی است.

ارسال نظرات