خبرهای داغ:
نتایج مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۴۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

  به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سعید سواری، مسئول دارالقرآن سپاه وحدت ولیعصر (عج) استان خوزستان ،‌ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات قرآن سپاه حضرت والیعصر(عج) استان خوزستان در بخش کارکنان رسمی و سرباز نتایج آن اعلام شد.

وی با بیان اینکه 120 نفر در این دوره از مسابقات از سراسر استان خوزستان در دو بخش رسمی و سرباز شرکت داشتند، افزود: در رشته اذان محمد آل‌خمیس از ناحیه رامهرمز و محمد جواد طاعتی از ناحیه دزفول در بخش کارکنان رسمی و مرتضی دشتی و مرتضی جلالی در بخش سربازان بازان به صورت مشترک اول و امیر نگراوی از ستاد اهواز دوم شد.

سواری گفت: همچنین، در رشته حفظ کل قرآن رحیم خانزاده، ولید الوانی بغلانی در رشته فقط 20 جزء، قیصر سلیمانی در رشته حفظ 5 جزء و ناصر حق شناس در رشته حفظ 5 جزء به رتبه‌های برتر دست یافت.

مسئول دارالقرآن سپاه وحدت ولیعصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: همچنین ماجد نصری، باقر سواری و ابراهیم حق‌شناس رتبه های اول تا سوم رشته ترتیل را از آن خود کردند.

وی افزود: همچنین، در رشته ترتیل رشید تریجی، مهدی غانمی، در رشته قرائت سید فواد شوکاوی و سید فواد شوکاوی و سعید سواری سواری به رتبه های برتر دست یافتند.

سواری بیان کرد: زمان و مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها