خبرهای داغ:
با حضور خانواه شهید شیرزادی صورت گرفت

رونمایی از تمبر شهید شیرزادی در ملایر

در مراسمی با حضور خانواه شهید شیرزادی از تمبر شهید جابر شیرزادی در ملایر رو نمایی شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۴۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور خانواده شهید جابر شیرزادی، خانواده ایثارگران، مسئولین کمیته مفقودین غرب کشور و مسئولان ملایر از تمبر شهید شیرزادی رونمایی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در این مراسم گفت: شهرستان ملایر در دوران دفاع مقدس یک هزار و 100 شهید، 2 هزار و 70 جانباز و 120 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

منصور ابراهیمی با اشاره به دفن پیکر پاک و مقدس 18 شهید گمنام در ملایر افزود: ملایر جزء معدود شهرستان‌های استان است که 18 شهید گمنام را در خاک خود به یادگار نگه‌داشته است.

وی گفت: ملایر دارای یک هزار و 158 مزار شهید بوده که به‌غیراز 16 مزار آن مابقی ساماندهی شده و مزارهای باقی‌مانده سال آینده ساماندهی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر بیان کرد: شهید شیرزادی در سال 65 به شهادت رسیده و با توجه به وضعیت منطقه پیکر پاک و مطهر وی در منطقه جا ماند.

وی افزود: هفته گذشته و پس از 29 سال پیکر پاک و مطهر این شهید به زادگاه خود بازگشت و در میان استقبال انبوه و باشکوه مردم ملایر و روستای کهکدان در زادگاهش به خاک سپرده شد.

در پایان این مراسم از تمبر مخصوص شهید شیرزادی توسط مادر این شهید و فرماندار ملایر رونمایی شده و از همسر، مادر و دختر شهید شیرزادی توسط کمیته مفقودین غرب کشور تجلیل شد.

گفتنی است؛ تمبر شهید شیرزادی دومین تمبر مخصوص شهدای مفقودالجسد استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات