خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار امیدواری کرد سفر رییس جمهور کشورمان به این شهرستان موجب حل معضلات اساسی و تنگناهای موجود این شهرستان شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۴۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگاراستان تهران خبرگزاری بسیج؛ قرار است دکتر حسن روحانی، ساعت 9 صبح چهارشنبه دوم دی ماه وارد شهرستان ری شود و پس از استقبال مردم و اهالی ولایتمدار شهرستان ری در میدان اصلی شهرری، به زیارت بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مشرف شده و در مصلای بزرگ ری به دیدار مردم شهرستان آمده و برای آنان سخنرانی کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، دکتر هدایت اله جمالی پور در جمع اعضای ستاد استقبال از سفر رییس جمهور و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان، خاطر نشان  کرد: دکتر روحانی بدلیل ظرفیت بالا و توانمندی های شهرستان ری و در راستای نامگذاری بامسمای شهرستان ری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «قبله تهران»  و تبعیت از معظم له، سفر به شهرستان ری را به عنوان یک سفر کاملا اختصاصی و استثنایی در نظر گرفته است.

رییس ستاد استقبال از رییس جمهور در ادامه بر حضور فعال همه افراد و اقشار مختلف شهرستان همچون جوانان، زنان، روحانیون، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان، احزاب سیاسی، دانش آموزان، دانشجویان و... درمراسم استقبال و دیدار با رییس جمهوری تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به بودجه ناچیز سالیانه این شهرستان، در سفر ریاست جمهوری به این شهرستان می توان وی را در جریان مسایل و مشکلات اساسی شهرستان قرار داد و از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری گام های اساسی برای شهرستان برداشت چرا که برخی از مشکلات شهرستان با بودجه های شهرستانی قابل رفع نیست.

دکتر جمالی پور به دیدار رییس جمهور با خانواده شهدا، نخبگان و مدیران ادارات شهرستان ری در کنار سخنرانی اصلی  در مصلای بزرگ ری اشاره کرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان سفرهای استانی ریاست جمهوری و بازدید آنان از بخش های شهرستان ری، اعتبارات و مصوبات خوبی برای شهرستان در نظر گرفته شده است که با دستور خاص رییس جمهور در این دیدار تامین اعتبار خواهد شد.

به گفته فرماندار ویژه شهرستان ری احداث کمربندی دوم تهران، کمربندی حسن آباد، استفاده از آب سد ماملو، تکمیل بیمارستان های سطح شهر، سایت اداری شهرستان، اصلاح ساختار اداری دستگاههای اجرایی و... از جمله خواسته های اصلی مردم شهرستان ری از هیات وزیران است.

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد بر اساس اعتقاد دکتر روحانی، پروژه های این سفر تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی نباید اجازه دهیم در وحدت و انسجام مردم ولایتمدار شهرستان ری خدشه ای وارد شود و با این اتحاد راه نفوذ دشمن را ببندیم.

دیدار با آیت الله ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و رونمایی از یک کتاب از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به شهرستان ری است.

 

 

ارسال نظرات