علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شهرستان پردیس از دستگیری یک باند قاچاق انسان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۳۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگاراستان تهران خبرگزاری بسیج: حمیدرضا توسلی اظهار داشت: در این شهرستان فردی ۳۵ ساله بعنوان سرکرده این باند فعالیت می کرد که به همراه دو مسافر دستگیر شدند.

وی با تاکید بر انجام اقدامات اطلاعاتی عملیاتی فراوان برای دستگیری این افراد توضیح داد: این باند متشکل از افراد افاغنه بوده که از کشورهای افغانستان و پاکستان اقدام به جذب و عضو گیری می کرده اند.

توسلی اذعان داشت: این باند در دیگر شهرستانها نیز دارای سرکردگانی بوده که تمام این افراد در یک اقدام دستگیر و نفرات جذب شده بصورت مرحله ای بین این افراد جابجا شده و در نهایت به کشور ترکیه منتقل می شدند.

وی با اشاره به اینکه احتمالاً این قاچاق انسان برای پیوستن به گروههای تکفیری تروریستی بوده گفت: حین انجام این عملیات مبالغ زیادی چک، وجه نقد و اسنادی در خصوص قاچاق انسان کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس از بالا بودن گردش مالی اعضای این باند سخن گفته و خاطر نشان کرد: با این افراد طبق دستور مقام قضایی برخورد شده است.

توسلی تاکید کرد: اهالی شهرستان می توانند هرگونه گزارش در خصوص موارد مشکوک و گزارشات خود را به شماره تلفن ۱۱۴ معاونت اطلاعات این سپاه اعلام کنند.

ارسال نظرات