خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز گفت: مردم ولایت مدار باید با بصیرت می توانند خادم ملت و حافظ آینده انقلاب را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۴۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

حجت الاسلام علی شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با روز های واپسین باقی مانده به انتخابات مجلس و انتخاب نماینده مناسب اظهار کرد: در موضوع انتخابات باید از دو جنبه نقطه نظر داشته باشیم به این شرح که گاهی افراد با توجه به تخصص و توانایی هایی که در خود احساس می کنند زمان را برای خدمت به خلق و کشور مناسب می بینند، برخی نیز با اهداف شخصی و حزبی و صرفا برای پیش برد اهداف اختصاصی در انتخابات شرکت می کنند که مردم باید در ارتباط با آنان هوشیار باشند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت در برگزاری 32 انتخابات سالم طی سالهای پس از انقلاب توضیح داد: کشور ما با افتخار از مردم سالارترین حکومت های جهان است و مردم در آن حق انتخاب دارند، گاهی این انتخاب ها به ضرر کشور بوده و در بسیاری موارد به پیشرفت حد اکثری کمک کرده است، به همین دلیل نیز مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل در انتخابات حضور پیدا کنند.

شجاعی مهر در ادامه این گفت و گو با تاکید بر نقش بسیج و سپاه در روشنگری اذهان عمومی گفت: برای حفظ آرمان های انقلاب لازم است که میزان عقلانیت در جامعه همواره افزایش یابد، مردم بایت نیات را بشناسند و نسبت به عقبه کاندید ها اطلاعات کافی داشته باشند.

ملاک های انتخاب نماینده امین

حجت الاسلام شجاعی مهر با بررسی موردی ویژگی های یک نماینده با اخلاص و امین برای قانون گذاری طی سالهای آینده عنوان کرد: انقلاب ما دارای ملاک و مشخصه هایی است که نمایندگان موظف هستند از آنان محافظت کنند.

وی اضافه کرد: نماینده منتخب باید اصل استقلال و اسلام محوری را رعایت کند و نیز با برپایی عدالت از حق عموم مردم در هر عرصه ای که در توان او است نگهبانی کند.

این مسئول تاکید کرد: مردم به نماینده ای نیاز دارند که از حکومت الهی و ولایت فقیه پشتیبانی کند، آنان که همواره در پی حاشیه سازی هستند لیاقت نماینده بودن را ندارند.

وی ادامه داد: اصل ایمان را می توان سرلوحه سایر خصوصیات دانست، یک نماینده نمی تواند ارزش امام امت و ولی فقیه را فدای اهداف و برنامه های شخصی خود کند، در این صورت مطمئنا از طرف جامعه ترد خواهد شد.

شجاعی مهر خاطر نشان کرد: یک نماینده باید دارای توانمندیهای مورد نیاز جامعه بیمار امروز باشد، باید بتواند برای نیاز ها پاسخ مناسب بیابد و با بیان بهتر می توان گفت که یک نماینده باید بتواند از کمترین امکانات بهترین خدمات را ارائه دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در بخش پایانی این گفت و گو تصریح کرد: نماینده باید دارای اعتماد به نفس و جوانگرایی باشد تا بتواند مدیریت بهتری نسبت به مسئولیت های محوله داشته باشد، منتخب مردم باید همواره مردمی بماند و هیچ گاه نباید بین خود و مردم دیوار بکشد و به نوعی از آنها دوری کند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها