فرمانده حوزه شهید جبار زاده چالدران:

بسیج برنده ترین سلاح در مقابله با توطئه های دشمنان است

اسکندرپور فرمانده حوزه شهید جبارزاده چالدران: بسیج برنده ترین سلاح نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم امروز و در مقابله با توطئه های دشمنان است و به فرموده مقام معظم رهبری بسیج باید برای جوانان شورآفرین، برای مردم امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین باشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۲۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حسن اسکندرپور فرمانده حوزه شهید جبارزاده چالدران مهمان این هفته پایگاه شهید حسین پور بود. وی در این جلسه ضمن آشنایی با بسیجیان و رسیدگی به مشکلاتشان گفت: با گذشت 36 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی تا کنون امنیت و آرامش را در دریای پرتلاطم فتنه و توطئه های دشمنان مرهون ایثارگری ها و به برکت وجود بسیج داریم، بسیج سلاح برنده ای است که پایه های نظام اسلامی بر آن بنا نهاده شده است.

 وی افزود: با توجه به اینکه نظام ما برگرفته از مردم و در متن آن بسیجیان است تا زمانی که سلاح برنده ای همانند بسیج در کشور و نظام وجود دارد دشمنان نمی توانند چشم طمع به کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیجیان آزمون خود را در جنگ تحمیلی، در صحنه های مختلف از جمله فتنه 88 پس دادند و در حماسه عظیم 9 دی نشان دادند که حربه های دشمنان در مقابل سلاح برنده نظام کارآیی ندارد.

وی در پایان خطاب به سرگروه های شجره طیبه صالحین تاکید کرد: شما به عنوان کارگزاران و سرگروه های شجره طیبه صالحین باید در ضمن حضور در دوره های آموزشی باید در عین حال به هدایت و آماده سازی بسیجیان در قشر مورد تعلیم خود بپردازید.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات