مدیر خانه مطبوعات استان زنجان:

هدف خانه مطبوعات ارائه خروجی خوب برای نمایشگاه مطبوعات است

تعهد و هدف خانه مطبوعات ارائه خروجی قابل قبول برای نمایشگاه مطبوعات استان زنجان است که از دوم تا هفتم دی ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۶۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر خانه مطبوعات استان زنجان در دیدار با هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان زنجان شده است.

یوسف ناصر افزود: نمایشگاه مطبوعات استان زنجان دوم تا هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان بعد از تصویب اساسنامه‌ جدید اظهار کرد: این اساسنامه با هدف رفع مشکلات اساسنامه‌های قبلی تدوین شده و در حال حاضر بهترین اساسنامه‌ای است که ظرفیت فعالان این عرصه را دارد.

وی با بیان اینکه در خانه‌های مطبوعات قبلی افرادی خارج از دایره رسانه‌ای وارد حیطه مدیریت این خانه شده بودند، اضافه کرد: خانه مطبوعات فعلی با مشارکت سلیقه‌های مختلف رسانه‌ای تشکیل شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با تاکید بر همگرایی در هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان تصریح کرد: با این گرایش اقدامات قابل توجهی از زمان شکل‌گیری این تشکل صنفی انجام شده است.

وی با اشاره به دیدار و هماهنگی ایجاد شده با مسئولان استان و شهر زنجان برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان زنجان گفت: این نمایشگاه از دوم تا هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خانه مطبوعات را تشکل صنفی دانست و ابراز کرد: این تشکل در صدد ارائه راه‌ کارهایی برای فعالیت بهینه رسانه‌ها است.

ناصر حرکت در چارچوب قوانین و پرهیز از حضور مطبوعات در هیئت‌های منصفه را از اهداف تشکل صنفی خانه مطبوعات دانست و ادامه داد: همه تلاش‌ها باید در راستای پیشگیری از بروز مشکل برای فعالان رسانه‌ای است.

ارسال نظرات