خبرهای داغ:
دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام خمینی(ره):

شیخ ‌زکزاکی واقعاً عاشق امام خمینی (ره) است/‌جوانان نیجریه به رهبر ایران ‌توجه ویژه دارند‌

دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام‌خمینی(ره) قزوین گفت:‌ شیخ ابراهیم زکزاکی واقعاً عاشق امام خمینی(ره) است و جوانان نیجریه به رهبر معظم انقلاب در کنار شیخ زکزاکی توجه دارند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۵۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ناصر سلیمان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد نبی(ص) برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‌های دهه‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی، اظهار کرد: تداوم این پیشرفت‌ها و پیروزی‌ها وابسته به توجه مردم به فعالیت‌های انقلابی و ایستادگی در اهداف و اصول این انقلاب است.

وی بیان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را تربیت کردند تا به امام خمینی(ره) در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی، استمرار پیشرفت‌های این کشور کمک کنند.

دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین ادامه داد: شیخ ابراهیم زکزاکی واقعاً عاشق امام خمینی(ره) است و جوانان نیجریه به رهبر معظم انقلاب در کنار شیخ زکزاکی توجه دارند.

سلیمان اضافه کرد: جوانان انقلابی نیجریه برای تحقق انقلاب اسلامی همیشه شکرگزار خداوند بوده و افتخار می‌کنند برای دستیابی به آزادی و توسعه فعالیت‌های دینی پیرو این انقلاب هستند.

دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین اضافه کرد: امام خمینی(ره) اقدامات برجسته‌ای برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی انجام داد؛ شهدای جمهوری اسلامی ایران نیز در مراحل مختلف پیرو رهبر خود بوده و جوانان انقلابی نیجریه نیز با پیروی از این اصول از شیخ زکزاکی حمایت می‌کنند.

سلیمان ضمن محکوم کردن جنایت‌های صورت‌گرفته در نیجریه، عنوان کرد: مردم این کشور تنها به خاطر اعتقادشان، به پیروی از انقلاب اسلامی ایران، در راه آزادیخواهی تلاش کردند، اما گروهک‌های تروریستی با حمایت از کشورهای غربی دست به کشتار علیه آنها می‌زنند.

سلیمان با اشاره به اهمیت توجه مردم به زندگی و سیره امام حسین(ع) که در مسیر آزادی و آزادگی گام برداشتند، تصریح کرد: شیخ زکزاکی نیز مانند امام خمینی(ره) مقتدا به پیشوای خود را در فعالیت‌های گوناگون امام حسین(ع) قرار داده است.

دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین، خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام با ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارند، اجازه تبیین واقعیت‌های دین اسلام را نداده و مردم پیرو این دین را تروریست معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به جنایت‌های صورت‌گرفته در دهه‌های اخیر، از سوی نظام سلطه و گروهک‌های تروریستی مانند داعش و بوکوحرام، اظهار داشت: سران نظام سلطه معنای واقعی تروریست هستند.

دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین مطرح کرد: دین اسلام، دین عقلانیت، صلح و دوستی بوده که آزادی و امنیت را برای تمام مردم جهان می‌خواهد و این امر در فعالیت‌های صلح‌دوستانه جمهوری اسلامی ایران نشان داده شده است.

سلیمان ادامه داد:‌ مسلمانان منتظر ظهور ولی‌عصر(عج) بوده و اقدامات خصمانه غرب نشان می‌دهد که امر فرج به لطف خداوند نزدیک است.

وی افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران باید اهداف انقلاب اسلامی را بیش از پیش جدی بگیرند و بعد از هر نماز برای امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، دعا کنند.

دانشجوی اهل نیجریه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به گفته امام خمینی(ره) با همه جهان جنگیده است و مردم این کشور نشان دادند که با سلاح ایمان می‌توان بر دشمنان پیروز شد.

سلیمان بیان کرد: همه مسلمانان با هر رنگ پوست، فرهنگ، نژاد و قومیت باید زیر پرچم اسلام قرار بگیرند؛ چراکه هدف دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل نابودی دین ما بوده و با هدف تسلط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر سراسر جهان فعالیت خود را دنبال می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار