خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی قهستان گفت: کشورهای استکباری و دشمنان اسلام نیز بدانند که با این توطئه ها و کشتار شیعیان نمی توانند مانع پیشرفت اسلام و بیداری اسلامی در جهان شوند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۴۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

طوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: حمله ارتش نیجریه به مسلمانان شیعه این کشور که منجر به شهادت عده کثیری از مسلمانان شده و محاصره منزل رهبر مقاوم شیعیان آن کشور شیخ «ابراهیم یعقوب زکزاکی» و شهادت همسر و فرزندش شد حاکی از ترس و وحشت دشمنان اسلام از اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمین، استیصال آنان در برابر گسترش تفکر اهل بیت(ع)، رشد روز افزون شیعیان و قدرت نفوذ معنوی آنان است.

وی با بیان اینکه دشمنی رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مسلمانان نباید فراموش شود، تصریح کرد: مسلمانان به فن و دانش دشمن شناسی خود را مسلح کنند که این رمز پیروزی است.

طوری بیان داشت: از آنجایی که آل سعود و ایادی آن در عراق، یمن و سوریه شکست مفتضحانه خوردند درصدد برآمدند با کشتار شیعیان نیجریه شکستها را اینگونه با کمک ایادی خود در ارتش نیجریه جبران کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی بخش قهستان تأکید کرد: از دولت نیجریه می خواهیم به جای مسلمان کشی و کشتار شیعیان بی گناه با گروه تکفیری بوحرام مبارزه کند در شرایطی که گروه های تروریستی با مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی کشورهای مسلمان را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: اتحاد و یکپارچگی خود را با دیگر کشورهای اسلامی حفظ کند و بداند که حفظ جان مسلمانان وظیفه اصلی و همگانی است و با عاملان این حادثه غمبار برخورد نماید و عالم برجسته شیخ ابراهیم زکزاکی را آزاد و نسبت به مداوای ایشان اقدام کند.

طوری گفت: کشورهای استکباری و دشمنان اسلام نیز بدانند که با این توطئه ها و کشتار شیعیان نمی توانند مانع پیشرفت اسلام و بیداری اسلامی در جهان شوند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید رجایی قهستان عنوان کرد: همه ما اطلاع داریم که در تمامی جنایت هایی که نسبت به مسلمانان و شیعیان اتفاق می افتد دست پلید آمریکا مستقیم یا غیر مستقیم یعنی توسط عوامل داخلی دخالت دارد که چند روز قبل در کشور آذربایجان و در منطقه نارداران و امروز در نیجریه رخ می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها