خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

همایش مشترک ائمه جماعات و هئیت امنای مساجد برگزار شد

همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج با حضور نماینده ولی فقیه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۴۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش مشترک ائمه جماعات هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج که به همت حوزه ولیعصر (عج) در مسجد خاتم الانبیاء قزوین برگزار شد.

حجت الالسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در ابتدای این مراسم  اظهارکرد: دشمن هنگامی که ضعف‌های درونی یک فرد را شناسایی نماید،از همان جا به آن فرد نفوذ می‌کند و این نفوذ سبب تغییر مواضع و افکار آن فرد می‌شود.

وی با اشاره به تسلط هوای نفس افزود: اگر بتوانیم با دشمن‌ درونی و داخلی که همان هوای نفس است مبارزه کنیم می‌توانیم تبدیل به شخصیت‌های چون شهید همدانی، شهید بابایی، شهید متوسلیان و شیخ ابراهیم زکزاکی شویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های شیخ ابراهیم زکزاکی که در چند روز گذشته مورد حمله ارتش نیجریه واقع شده است، عنوان کرد: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن یک طلبه از آفریقا چندین میلیون نفر را در راه مکتب اهل بیت قرار داده است و این مهم نشان دهنده آن است که این راه هنوز باز است و اگر کسی بخواهد می‌تواند افراد زیادی را به راه اهل بیت جذب کند.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بالای مسجد خاطرنشان کرد: مسجد مرکز یاددهی، یادگیری، سنگر، دانشگاه و به نوعی یک پژوهشگاه است که در آن معارف دینی و قرآنی را به صورت پژوهش انتقال می‌دهند.

عابدینی با اشاره به اینکه تمامی اخبار دینی در مساجد انتقال می‌یابد، تصریح کرد: مسجد محل برقراری اخوت دینی است و به نوعی بهترین خاستگاه و محل استحکام اخوت دینی مسجد محسوب می‌شود.

امام جمعه شهر قزوین در خاتمه افزود: کسانی هستند که می‌خواهند موضوع وحدت را به سمت و سویی دیگر بکشند و موضوع اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف کنند ولی ما با پیروی از ولی فقیه دنباله‌ رو وحدت توصیه شده از سوی اهل بیت هستیم.

 1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها