خبرهای داغ:
مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان از برگزاري اردوي تخصصي مربيان صالحين استان سمنان در دي ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۴۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
حجت السلام و المسلمین محمدباقر لیاقتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان از برگزاري اردوي مربیان صالحین استان سمنان در دی ماه ويژه بسيجيان اقشار و بسيج محلات برگزار می شود.

وي هدف از برگزاری اين اردوي تخصصی راتقویت مربیان از نظر مهارتی، بصیرتی ورفع مشکلات و موانع موجود در راستای حلقه های صالحین دانست.

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان مربیان را جزء مهمی از حلقه ارتباطی با سرگروه ها دانست و گفت: هر چه مربیان در این راستا به صورت هدفمند از نظر مهارتی و بصیرتی تقویت شوند، سرگروه ها و حلقه های صالحینموفق تر و تعامل سرگروه ها با متربیان بهتر و اهداف شجره طیبه صالحین به صورت کیفی تر تحقق می یابد.

برگزاري نشست تخصصي مسئول تعليم و تربيت استان با مسئولان اقشار بسيج

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاري نخستين نشست تخصصی مسئول تعلیم وتربیت استان با مسئولین اقشار بسیج خاطرنشان كرد: در این جلسه تخصصی به بررسی مشکلات، مربیان حلقه های صالحین اقشار، ارائه لیست مربیان اقشار جهت اعزام به دوره مربیان مواردی بیان و در این جلسه مصوب شد که مربیانی که حلقههای آنان تأیید شده به دوره تخصصیاعزام و از اعزام مربیان متفرقه جلوگیری شود.

توزيع نشريه اقتصاد مقاومتي ويژه سرگروه هاي حلقه هاي صالحين استان

حجت الاسلام لياقتي بيان داشت: نشریه با موضوع اقتصادمقاومتی ویژه سرگروه های حلقه های صالحین استان توزیع شد.

وي گفت: این نشریه با موضوع های اقتصاد مقاومتی و مسیریابی رهبر معظم انقلاب در میدان جنگ اقتصادی و با هدف آشنایی سرگروها و فرهنگ سازی در حلقه های صالحین و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد است.

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: این نشریه به همت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستعضفین تهيه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها