خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در راستای طرح تربیت حافظان قرآن کریم، کارگاه آموزشی حفظ قرآن کریم، ویژه بسیجیان شهرستان قزوین این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۳۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش بسیج، مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم در سطح این ناحیه اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور باید 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، هم‌ زمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این موضوع گامی مؤثر و ارزشمندی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

معروفی تصریح کرد: کارگاه آموزشی قرآن کریم در قالب طرح الحافظون برای کارکنان ناحیه و طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای بسیجیان فعال قرآنی در محدوده استحفاظی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که شامل شهرهای اقبالیه، محمودآباد، الموت، کوهین، طارم، اقبال شرقی، چوبیندر و.... برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی سعی شده است که از اساتید حفظ کل قرآن استفاده شود که در این جلسه از حافظ کل قرآن کریم، آقای حسین رهبر از قاریان مطرح استانی استفاده شده است.

وی ابراز کرد: در این کارگاه آموزشی علاوه بر آموزش حفظ، سی دی راهنمای حفظ قرآن، ترتیل استاد منشاوی و دفترچه راهنمای حفظ قرآن به شرکت کنندگان ارائه شد.

معروفی در خاتمه یادآور شد: در اواخر سال به بسیجیان و متربیانی که موفق به کسب یک جزء و بیشتر از آن شدند جوائزی اهداء خواهد شد.

 

 1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها