مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از برگزیده شدن 3 مقاله و یک اختراع از کارکنان این شرکت در همایش سراسری بانوان فرهیخته صنعت آب و برق کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۸۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ سید روزبه هاشمی اظهار کرد: همایش سراسری بانوان فرهیخته صنعت آب و برق کشور از سوی دفتر امور زنان وزارت نیرو با هدف تبیین نقش زنان فرهیخته در صنعت آب و برق در سه بخش همایش ،نمایشگاه و کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی افزود : از مجموع 600 مقاله و اثر به دبیرخانه همایش 4 اثر از بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری پذیرفته شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اثرات برگزیده را شامل مقالات با عنوان بهینه نمودن مدار ضرب کننده چهار ربعی مد جریان باتغییر پارامترهای استاندارد ترانزیستورهای نانو تیوپ‌های کربنی از خانم مهندس حکیمه محکودیان ،نقش مردان در ارتقاء و توانمند‌سازی زنان از خانم ناهید قائدی ، شناسنامه‌دار کردن اقلام آماری در شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری از خانم مرضیه نوروزی عنوان کرد .

هاشمی همچنین ثبت اختراع توسط خانم سمیه فتاحی با عنوان طراحی و ساخت برد هوشمند ناوبر الکترونیکی با امکان تشخیص موانع با کاربرد‌هایی از جمله امکان ناوبری بدون حضور نیروی انسانی (ناوبری خودکار) کمک به حل مشکل ترافیک ، امکان ناوبری خودروهای مناطق جنگی (مناطق مین گذاری شده و غیر قابل حضوربرای نیروی انسانی ) امکان کنترل خودرو معلولین وجانبازان معزز و امکان هدایت خودرو های شناسایی شرکت‌های خدمات‌رسان در شرایط بحرانی را از دیگر اثرات پذیرفته شده در این همایش بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد:یکی از راه‌های رشد و تعالی صنعت برق استفاده از ظرفیت علمی و فنی بانوان در صنعت می‌باشد که این مهم بصورت تخصصی در شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری مراعات می‌گردد.

ارسال نظرات