خبرهای داغ:
نمایشگاه معرفی رشته ها و توانمندیهای مدارس فنی و حرفه ای از 30 آذر ماه لغایت 2 دی ماه 94 به مدت 3 روز از ساعت 8 صبح لغایت 13 دایر می باشد و بازدیدکنندگان می توانند از آثار ارائه شده دیدن نمایند.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۶۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سعید پاینبرد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور معرفی رشته ها و توانایی های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان، نمایشگاه معرفی رشته ها و توانمندیهای هنرستان های استان برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه از 30 آذر ماه لغایت 2 دی ماه 94 به مدت 3 روز از ساعت 8 صبح لغایت 13 دایر می باشد و بازدیدکنندگان می توانند از آثار ارائه شده دیدن نمایند.

معاون آموزش متوسطه استان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در محل سالن ورزشی 13 آبان ، هنرستان الغدیر واقع در قزوین خیابان ملک آباد برگزار می گردد.

ایشان در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه اطلاع رسانی به والدین، خانواده ها و دانش آموزان در خصوص رشته های فنی و حرفه ای و توسعه آموزش این گونه رشته های تحصیلی می باشد.

پاینبرد در پایان تأکید کرد: در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش، دانش آموزان همگام با فراگیری علم و دانش، مهارت فنی نیز آموزش می بینند، در واقع استفاده بهینه از ظرفیت های آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش، زمینه دستیابی دانش آموزان به اشتغال و ورود به بازار کار را تسهیل می کند.

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها