همانطور که اسلام تأکید بر استفاده از غذای پاکیزه دارد در مورد مطالعه کتب مفید هم آنرا جزء مسائل بسیار جدی دانسته و شاید بین مذاهب اسلامی، هیچ مذهبی مانند تشیع بر مطالعه و اندیشیدن سالم ، تأکید ندارد.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۲۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بسیجیان با مطالعه موفق‌تر می شوند، گفت: تشکیل جلسات بصیرتی بسیج بر مبنای افزایش مطالعه برگزار می‌شود.

سردار محمدحسین بابایی در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین‌المللی کتاب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، فرصتی است تا علاقه‌منداناز این موقعیت در استان‌ها بهره ببرند و نیازی نباشد برای تهیه کتاب‌ به پایتخت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شاید با توجه به محدودیت‌ها و امکانات استانی، نمایشگاه‌های کتاب در استان‌ها، مطابق با انتظار مردم نباشد، افزود: با همه این مسائل، ازبرگزارینمایشگاه کتاب در این سطح استقبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دین مبین اسلام نسبت به آموختن، تأکیدات فراوانی دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی هم اعتقاد دارد به این سیره نبوی که بر آموختن علم در هر زمانی عمل کند.

این مسئول با بیان اینکه اسلام تأکید دارد از غذای پاکیزه استفاده کنیم و در مورد کتاب هم باید چنین رفتاری داشته باشیم، تصریح کرد: مطالعه جزو مسائل بسیار جدی است و شاید بین مذاهب اسلامی، هیچ مذهبی مانند تشیع بر مطالعه و اندیشیدن، تأکید ندارد.

بابایی با اشاره به اینکه بسیجیان با مطالعه بیشتر در پاسداری از انقلاب اسلامی، موفق‌تر هستند، ادامه داد: تشکیل جلسات بصیرتی بسیج با مبنای مطالعه، در این راستا است.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر تلاش بسیاری در توسعه مطالعه در بین بسیجیان داشتیم، گفت: بسیج با ایجاد شبکه اختصاصی با عنوان «شباب» و در دسترس قرار دادن این شبکه برای پایگاه‌های مقاومت، در زمینه افزایش سرانه مطالعه اقداماتی انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها