نام‌نویسی ۴ نفر در انتخابات خبرگان رهبری مازندران

رئیس حوزه انتخابیه خبرگان مازندران از نام‌نویسی ۴ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۵۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد حسین زادگان اظهار داشت: ثبت نام نامزدهای خبرگان رهبری از 26 آذر آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد.

وی افزود: در نخستین روز ثبت نام یک نفر به نام آقای صادق پیش‌نمازی ثبت نام قطعی کرده که در سامانه وزارت کشور ثبت شده است.

رئیس حوزه انتخابیه مرکز مازندران با اشاره به اینکه ثبت نام نامزدها به صورت روزانه از طریق وزارت کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: سه نفر دیگر از نامزدها با مراجعه و یا از طریق نماینده برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام که اسامی آنان به محض قطعی شدن اعلام می‌شود.

حسین زادگان از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا در حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برای نام‌نویسی باید به فرمانداری ساری مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم انتخاباتی آرام و پرشور امسال در مازندران برگزار کنیم، افزود: هدف اصلی برگزاری، انتخاباتی سالم و قانونمند است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، 7 اسفند 94 در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها