خبرهای داغ:
محمدهادی صحرابان در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در قبال خون شیعیان و مسلمانان نباید بی تفاوت باشد، محکوم کردن این حادثه کافی نیست.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۴۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
مسئول بسیج دانشجویی کازرون در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در قبال خون شیعیان و مسلمانان نباید بی تفاوت باشد، محکوم کردن این حادثه کافی نیست.

محمدهادی صحرابان افزود: اگر در مقابل کشتار شیعیان نیجریه در روز قدس سال گذشته اقدام عملی در روابط فی مابین انجام داده بودیم، ارتش نیجریه جسارت این عمل وقیحانه را به خود نمی داد.

صحرابان با انتقاد از عملکرد دستگاه دیپلماسی و دولتمردان بیان داشت: ای کاش خون شیعیان انقلابی نیجریه که انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده‌اند، برای دولتمردان ما به اندازه حوادث فرانسه ارزش داشت.

وی اضافه کرد: چشم مظلومان شیعه نیجریه به اقدام دولتمردان جمهوری اسلامی دوخته شده است، تدبیری بیاندیشید و امیدشان را ناامید نسازید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون خطاب به دولتمردان عرصه دیپلماسی گفت: عزت در گفتمان شما چه تعریفی دارد و انفعال در مقابل غرب، آمریکا، ترکیه و کشورهای جهان سومی مانند عربستان و نیجریه چه معنایی دارد؟ شما که داعیه دار دیپلماسی عزتمندانه و مدبرانه بودید چرا؟

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور در رابطه با دیدار وی با اردوغان خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری شما حتما مطلع هستید که در گفتگو و نبرد دیپلماسی، تشریفات هم بخشی از ماجراست، وقتی صحنه را دیدید باید نشست را ترک می کردید، نه اینکه متواضعانه در مقابل رئیس رژیم حامی تروریسم می‌نشستید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها