خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام خبر داد؛

برگزاری مرحله اول ودوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس بخش بسطام شهرستان شاهرود

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام گفت: مرحله اول و دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس متوسطه دوره دوم بخش بسطام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۲۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
علی آملی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مرحله اول و دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس بخش بسطام اظهار کرد: مرحله اول و دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس متوسطه دوره دوم بخش بسطام به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی بیش از 170 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع دوم متوسطه حضور دارند که بصورت متمرکز در مدارس متوسطه برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام خاطر نشان کرد: در این دوره های آموزشی با حضو اساتید مجرب دانش آموزان با چگونگی اتفاء حریق،امداد و نجات، جهت یابی و تخمین مسافت، جنگ نرم و پدافندغیر عامل و نظام جمع آشنا می شوند و بصورت عملی فرا می گیرند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره های عملی هشت نمره درس آمادگی دفاعی خود را از این طریق کسب خواهند کرد.

آملی هدف از برگزاری این دوره ها را یادگیری دانش آموزان با موضوعات فراگرفته در درس آمادگی دفاعی بصورت عملی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان در این دوره ها بصورت عملی با موضوعات مختلف درس آمادگی دفاعی آشنا می شوند.

خاطر نشان می شود درس آمادگی دفاعی چند سالی است که با همکاری بسیج دانش آموزی بصورت تئوری و عملی برگزار می شود و دانش آموزان با حضور در اردوهای عملی سه گانه با اهداف درس آمادگی دفاعی و مقابله با جنگ سخت و نرم و پدافندغیرعامل آشنا می شوند و 8 نمره در هر نیم سال تحصیلی از این اردوها توسط بسیج دانش آموزی به آموزش و پرورش ابلاغ می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها