خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام گفت:دوره آموزشی فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان بسیج دانش آموزی منطقه بسطام بصورت غیر متمرکز و در واحدهای مقاومت بسیج در حال اجراست.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۲۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
علی آملی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری دوره آموزش فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان اظهار داشت: دوره آموزشی فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان بسیج دانش آموزی منطقه بسطام بصورت غیر متمرکز و در واحدهای مقاومت بسیج در حال اجراست.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور در واحدهای مقاومت امیدان و پویندگان بصورت حضوری فرماندهان واحد با برنامه های بسیج دانش آموزی نظیر نظام صالحین،آیه های تمدن، جذب و سازماندهی آشنا می شوند.

آملی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مدارس در بخش بسطام پراکنده و بُعد مسافت وجود دارد این دوره بصورت متمرکز برگزار نشده و با حضور فرمانده حوزه و مسئولین مربوط در واحدهای امیدان و پویندگان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این دوره آموزشی بیان کرد: با توجه به اهمیت مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در جهت سازماندهی بسیجیان و آموزش و آگاهی دانش آموزان و مقابله با جنگ نرم دشمن این دوره آموزشی توجیهی برگزار می شود تا فرماندهان در راستای اهداف بسیج دانش آموزی گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها