خبرهای داغ:
نرم افزار اندروید «نعیم» حاوی اطلاعات و داستان های شهدای لارستان به همت فرهنگی اجتماعی سپاه لارستان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۱۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
هر آنچه که مربوط به وجود نورانی شهید است، شگفتی است. انگیزه‌ی او برای حرکت به سمت جهاد - که در دنیای مادی و در میان این همه انگیزه‌ی رنگارنگ جذاب، یک جوانی برخیزد، قیامِ للَّه کند و به سمت میدان مجاهدت حرکت بکند - این خود یک شگفتی است؛ پس از آن، تلاش او، در معرض خطر قرار دادن خود در میدانهای نبرد، کارهای برجسته‌ی او در میدانها، شجاعتها و شهامتهائی که هر سطری از آن میتواند یک "سرمشق ماندگار" و نورانی باشد هم یک شگفتی است.

  از نرم افزار اندروید "نعیم" حاوی اطلاعات و داستان های شهدای لارستان رونمایی شد. برنامه حاضر شامل زندگینامه، وصیت نامه و داستانهای کوتاهی شهدای والامقام شهرستان لارستان می باشد.

در این برنامه سعی شده تا با استفاده از داستان های کوتاه، اندکی از رفتار و شخصیت این شهدای بزرگوار نمایش داده شود.

داستان ها طوری انتخاب شده اند که مختصر و مفید باشد و بتوان از درون برنامه آنها را ارسال کرد تا بقیه ی افراد هم از فیض آن بی نصیب نباشند.

این نرم افزار در محیطی ساده برای مطالعه ی بهتر و دسترسی سریعتر با فرمت اندروید مخصوص تلفن های همراه و تبلت ها بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. این نرم افزار را از بازار و یا رسانه های شهرستان دانلود نمایید. «نعیم» را در بازار اندروید ببیند و دانلود کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها