امام جمعه لردگان در توصیه ای به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب خواستار متحد ماندن آنها و توجه به خواسته های مردم شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۰۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نیز در مصلای بزرگ شهر لردگان به امامت حجت الاسلام انصاری برگزار شد.

امام جمعه لردگان با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: اگر شهوت پرستان و ظالمان و قدرت طلبان جهانی بگذارند و مردم هم بصیرت خویش را بالا ببرند شاهد وحدت همه مسلمانان خواهیم بود.

وی در ادامه به شهادت آیت اله مفتح اشاره کرد و شهادت ایشان را نقطه عطفی در تاریخ ایران خواند و آنرا سبب وحدت حوزه و دانشگاه معرفی کرد.

خطیب نماز جمعه لردگان، در توصیه ای به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب خواستار متحد ماندن آنها شد و از هر دو طیف خواست در راستای تعالی ملت و مردم دست از تنش های بیخود بردارند و با هم و نه جدای از هم به خواسته های مردم بپردازند.

حجت الاسلام انصاری در ادامه با اشاره به ماجرای لیله المبیت و خوابیدن امام علی(علیه السلام ) در بستر پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم )، به شجاعت شیعه اشاره کرد و بیان داشت: اگر با بصیرت بنگریم خواهیم دید که دشمن همین شجاعت شیعه را هدف گرفته است.

وی ضمن محکوم کردن قتل عام شیعیان بی گناه در نیجریه و سایر نقاط اسلامی، از ثبت ظلم و جور خلفا و رشادت و شجاعت شیعه در تاریخ سخن گفت و افزود: دشمنان نیز از همین شجاعت شیعیان می ترسند.

انصاری، تأکید کرد: ترس در مکتب تشیع قابلیت تعریف ندارد و شیعه هرگز ترس بخود راه نداده است و در جنگ تحمیلی نیز گاهی فقط با شعار دسته جمعی رزمندگان و با کمترین امکانات و فقط با چند الله و اکبر پیروز میدان می شدیم.

خطیب نمازجمعه لردگان در انتها هفته راهداری را تبریک و از مسؤلین خواستار توجه به راههای شهرستان لردگان شد و با اشاره به اینکه راههای این شهرستان به تنهایی یک سوم راههای استان را تشکیل داده اند خواستار توجه و دادن اعتبارات بر اساس عدالت و تناسب لازم شد و از مسؤلین شهرستان نیز خواهان قانون مداری و اجرای قوانین شدند.


ارسال نظرات