خبرهای داغ:
امامان جمعه این هفته شهرستان‌های خوزستان تاکید کردند: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آزمون بزرگ گروه‌های سیاسی در منطق و راه ولایت است که عدم توجه به این محور، انتخابات را از منطق خود به دور خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۸۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی بیگدلی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرستان، اظهار داشت: توجه به راه و منطق شهدا یک نیاز و مهم فردی و اجتماعی در تبیین و توسعه الگوی انقلابی و اسلامی است.

وی افزود: سال گذشته بیش از 550 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است و 270 هزار نفر نیز در این مورد به زندان افتادند ضمن اینکه 55 درصد طلاق‌ها نیز به مواد مخدر ارتباط دارند.

امام جمعه موقت دزفول عنوان کرد: مبارزه همه جانبه با پدیده شوم اعتیاد یک نیاز مهم فردی و اجتماعی است چرا که تنها 20 درصد افرادی که از اعتیاد فاصله می‌گیرند پاک می‌مانند و مابقی دوباره در دام اعتیاد گرفتار می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی بیان کرد: انتخابات جلوه‌ای ممتاز از مردم‌داری و ولایت پذیری در جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و شکست طاغوت در طول سال‌های اخیر بوده است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی حتی در سال های جنگ ذره‌ای از خط امام راحل عقب نشینی نکردند و علاوه بر حضوری با صلابت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، در جبهه‌های سیاسی و انتخابات نیز همراه و هم سو با راه و منطق انقلاب بوده‌اند.

امام جمعه موقت دزفول عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در دوره آتی انتخابات نیز با شناسایی عنصر نفوذ و با توجه به طراحی‌های گسترده دشمن در شکست جبهه‌های عزت و اقتدار مقاومت و بیداری اسلامی، حضوری پر شور‌تر از همیشه در انتخابات پیش رو، خواهند داشت.

وی افزود: شورای نگهبان پشتیان انقلاب و منشاء اقتدار انقلاب بوده و مطمئنا در این انتخابات نیز از گفتمان رهبری و خط و مشی انقلاب پاسداری شایسته مانند گذشته خواهد کرد.

دشمن در راه ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه ناکام ماند

حجت‌الاسلام علی نجیبی، امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان با اشاره به هفته وحدت، اظهار داشت: وقتی به صدر اسلام نگاه می‌کنیم می‌بینیم که اسلام در طی مدت‌زمان کوتاهی به اوج شکوه و محبوبیت رسیده است.

وی بابیان اینکه وجود پیامبر اکرم(ص) سبب عظمت و بزرگی اسلام بین مردم شد، عنوان کرد: همه مسلمانان به دور خورشید وجود پیامبر(ص) جمع شدند. در برهه‌ای از زمان اختلافاتی به وجود آمد که این اختلاف‌ها سبب نفوذ دشمن بین مسلمانان شد و به دلیل همان نقاط اختلاف دشمنان توانستند ضربه بزنند.

امام‌جمعه موقت آبادان افزود: کشورهای اسلامی باید حواس خود را جمع کنند چراکه دشمن در بین شیعه و سنی نفوذ می‌کند و شیعه انگلیسی و افراطی را به وجود می‌آورد.

وی بیان کرد: رهبری نیز بر این نکته تأکید دارد که موارد اختلافی بین شیعه و سنی باید در حد مراجع و حوزویان مطرح شود و نباید این مباحث به کف جامعه سرایت کند.

حجت‌الاسلام نجیبی اظهار کرد: از طرفی دیگر دشمن، سنی‌های افراطی و تکفیری‌ها را به وجود می‌آورد تا به نام اسلام هر عمل خلافی را انجام دهند درحالی‌که بویی از اسلام نبرده‌اند.

وی با اشاره به جریان اربعین، اعلام کرد: در آن حماسه همه دیدید که جمعیت عظیم 30 میلیونی همه به سمت یک مقصد حرکت کردند که این موضوع گواه واضحی بر اتحاد بود.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به 27 آذر و روز وحدت بین حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای جدایی دین از سیاست و اختلاف بین حوزه و دانشگاه به کاربست ولی در این راه ناکام ماند و امروز شاهد ارتباط خوبی بین حوزه و دانشگاه در کشور هستیم.

انتخابات آزمون بزرگ گروه‌های سیاسی در منطق ولایت پذیری است

حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک، اظهار داشت: تقوا راهکار و راهنمای انسان در دوران حیات دنیوی و پس از مرگ بوده که نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت: ترویج و رشد ترور و خشونت در کشورهای مسلمان با محوریت غرب و اسرائیل ناشی از دوری و تضاد اندیشه‌های آنان با تقوا الهی و مسیر حق است.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: دشمن با همکاری اسرائیل و استکبار بعد از حضور نظامی در عراق، سوریه، یمن و شکست در عرصه مقاومت و بیداری اسلامی این بار در کشور نیجریه و با قتل عام مسلمانان این کشور به دنبال اجرای سیاست‌های غیر انسانی خود در آفریقا است.

وی افزود: بی‌توجهی برخی کشورهای اسلامی منطقه به سیاست‌های خطرناک رژیم کودک‌کش صهیویستی آینده این کشور‌ها را با خطرات گسترده‌ای روبه‌رو است چرا که داعش و تروریسم محدود به منطقه‌ای خاص نبوده و به زودی دامن این کشور‌ها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: معیار سنجش و تشخیص در انتخابات باید عقلانیت باشد و با فهم از افراد و اینکه چه کسانی اطراف آن‌ها هستند در این زمینه تصمیم گیری کرد.

وی افزود: باید پشت صحنه‌های سیاسی و عقبه‌های افراد را تشخیص داد و بعد به سمت آن‌ها رفت، ممکن است برخی افراد با خط امام، ولایت و شهدا زاویه داشته باشند و بعد‌ها نیز به فتنه‌ای تبدیل شود.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: انتخابات فصلی نو در بیعت مجدد با خط امام راحل و راه مقام معظم رهبری و عرصه نمایش شور مردمی در پشتیبانی از اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین المللی است.

وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آزمون بزرگ گروه‌های سیاسی در منطق و راه ولایت است که عدم توجه به این محور، انتخابات را از منطق خود به دور خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، امروز در نماز جمعه، مردم اندیمشک با شعارهای ضد استکباری و استعماری قتل عام مردم بی‌دفاع نیجریه را محکوم و خواستار عدم پشیبانی غرب با محوریت رژیم صهنویستی و آمریکا از گروه‌های تروریستی حاضر در کشورهای اسلامی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها