خبرهای داغ:

مزار شهید ظهیری در اهواز غبارروبی و عطرافشانی شد

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا مزار شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۸۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مردم خوزستان با حضور در مراسمی معنوی مزار شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

در این مراسم معنوی و روحانی که در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد مردم خوزستان یاد و خاطره شهید محمد ظهیری را گرامی داشتند و با گلاب ناب مزار این شهید مدافع حرم را غبارروبی و عطرآگین کردند.

جمعی از جوانان شهرهای مختلف خوزستان از جمله هفتگل و رامشیر نیز با حضور در حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی بر مزار شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان حاضر شدند و به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

همچنین مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس آرمیده در اهواز نیز با حضور جمعی از بانوان اهوازی غبار روبی و عطر افشانی شد.

در این آئین که در حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی برگزار شد مزار هشت شهید گمنام آرمیده در این حرم با گلاب شست و شو و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به اهواز، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر تشییع شد و پس از آن در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در حضرت علی بن مهزیاری اهوازی و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار