خبرهای داغ:
امام جمعه سردشت زیدون گفت:

تعامل مضاعف حوزه و دانشگاه وحدت جامعه را افزایش خواهد داد

امام جمعه سردشت زیدون گفت: قطعا تعامل مضاعف حوزه و دانشگاه وحدت جامعه را هر چه بیشتر افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۶۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون، اظهار کرد: حادثه تلخ نیجریه که باعث شهادت تعداد زیادی از مسلمانان و جسارت و حمله ور شدن ارتش به رهبر شیعیان آن کشور شد با حمایت‌های رژیم صهیونیستی و امریکا صورت گرفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه دولت در محکوم کردن این جنایت بزرگ و پیگیری این مسئله جهانی که صدها تن از شیعیان نیجریه را به خاک خون کشیدن و در گورهای دسته جمعی دفن و تعدادی را به آتش کشیدن کوتاهی کرد.

خطیب جمعه سردشت زیدون افزود: دولت باید پیگیر این موضوع باشد و کسانی که دست به این جنایت زده‌اند را محکوم و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال بهانه‌های مختلف است خاطرنشان کرد: هر بار یک بهانه را پیش رو کشیده و مسلمانان را در گوشه و کنار جهان اسلام به خاک و خون می‌کشند.

قائمی ضمن اشاره به پرونده هسته‌ای ایران یادآور شد: پرونده هسته ایران با تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری مدیریت شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه مسئله هسته‌ای بهانه‌ای‌ست برای دشمن افزود: دشمن می‌خواست با مذاکرات در ایران نفوذ پیدا کرده و با هدایت و راهنمایی در درون کشور شکاف ایجاد کند.

قائمی متذکر شد: همان طور که پرونده هسته‌ای و بسته شدن موضوع pmd برای بعضی از کشورها سود دارد ما هم باید به فکر منافع خود باشیم و از این موضوع بهره برداری صحیح انجام دهیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به وحدت بین حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح که توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نائل شد در همین راستا به شهادت رسید و موضوع وحدت بین حوزه و دانشگاه را قاطعانه پیگیری کرد.

امام جمعه سردشت زیدون به توطئه استعمار و جدایی حوزه و دانشگاه اشاره داشت و افزود: توطئه استعمار این است که بین حوزه و دانشگاه فاصله بیندازد و وحدت ایجاد نشود.

قائمی ادامه داد: اما دشمنان انقلاب بدانند که این عزت و استقلال و وحدت را مدیون شهدا و امام شهدا و رهبر فرزانه هستیم.

وی در پایان به سالروز ازدواج حضرت خدیجه با پیامبر رحمت اشاره کرد و افزود: حضرت خدیجه(س) بانویی بود با کمال و ادب که حاضر شد تمام ثروت خود را در راه اسلام نثار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها