خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی تداوم یابد باید وحدت به وجود آمده در حوزه و دانشگاه حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۵۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای مهدیه حضرت امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین نکته‌ای که که باید در آستانه برگزاری انتخابات به آن توجه داشت ایجاد فضای آرام و دوری از تنش  و افراطی‌گری است.

وی در ادامه به برخی از انتصابات در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته نماینده ولی فقیه در هفته گذشته در این باره تذکراتی به منظور دوری از افراط و انتصابات بی جا داده شده که باید احترام علما از سوی مسئولان حفظ شود.

امام جمعه موقت اهواز با یادآوری سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: بدون حضور حوزویان و دانشگاهیان انقلاب اسلامی مردم ایران به نتیجه نمی‌رسید و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی تداوم یابد باید وحدت به وجود آمده در حوزه و دانشگاه حفظ شود.

وی درباره برخی از اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: دعوت کردن از محکومان فتنه سال 1388 و استقبال برخی  مسئولان استانی از این افراد سبب ناآرام کردن فضای استان می‌شود که کار شایسته‌ای نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف از وقایع کشور نیجریه تصریح کرد: متاسفانه هیچ کدام از سازمان های حقوق بشر در برابر این جنایات ضد انسانی موضع نگرفتند ولی ما این اقدامات وقیحانه را محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه به سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه کبری اشاره کرد و با تبریک این روز گفت: جوانان باید در ازدواج سریعتر اقدام کنند که حیا و عفت در کشور حفظ شود.

آیت‌الله محسن حیدری با اشاره به آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در روز نهم ربیع الاول، مهمترین وظیفه شیعیان در عصر غیبت را صبر و انتظار فرج عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها