امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه باید زیر چتر ولایت وحدت داشته باشیم، افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج) باید حول محور ولایت‌فقیه وحدت داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۵۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در نماز جمعه این هفته شهر رشت که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: وحدت در تمام سطوح عامل پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا حوزه و دانشگاه را در انقلاب اسلامی مقابل هم قرار دهند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه باید زیر چتر ولایت وحدت داشته باشیم، افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج) باید حول محور ولایت‌فقیه وحدت داشته باشیم.

حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی با تأکید بر ضرورت هوشیاری حوزویان و دانشگاهیان، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند دشمن به دنبال نفوذ است و تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی را ایجاد کردند بنابراین دانشگاهیان و حوزویان باید هوشیار باشند.

وی با تاکید بر الگوگیری از سبک زندگی و سیره تربیتی پیامبر اسلام(ص) در خانواده، افزود: اسلام برای انسان‌ها کرامت و ارزش قائل شده است لذا وظیفه والدین است که نسبت به تربیت دینی و ارزشی فرزندان توجه داشته باشند و واجبات و آموزه‌های اسلامی را به آنان بیاموزند. آموزش قرآن به فرزندان حقی بر گردن والدین است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به آغاز ثبت ‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بر حضور حداکثری مردم به عنوان اصل مهم در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده عزت و اقتدار نظام در دنیاست.

حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی کشتار شیعیان نیجریه و علمای روحانی به دست ارتش این کشور را محکوم کرد و یادآور شد: کشتار شیعیان در نیجریه، آذربایجان و سایر کشورهای اسلامی بخشی از پروژه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که خودشان پرورش‌دهنده تروریسم هستند، اما می‌خواهند آن را به نام اسلام تمام کنند.

وی در پایان هدف فتنه، دین و جمهوری اسلامی بود چرا که فتنه گران به مقدسات توهین کردند و آرمان‌های امام مانند حمایت از فلسطین توسط فتنه گران زیر سوال رفت خاطرنشان کرد: مردم ایران در حماسه 9 دی به معترضان فهماندند باید به قانون احترام گذاشت و به استکبار نشان دادند عاشق حاکمیت دینی و ارزش‌های الهی هستند.

 

ارسال نظرات