مسابقات فوتسال نوجوانان استان مرکزی از روز پنج شنبه 26 آذر ماه در سالن فجر ساوه آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۴۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس محمدیاری رییس هیئت فوتبال ساوه گفت: با تلاش حامیان فوتسال این شهرستان، مسابقات فوتسال نوجوانان استان مرکزی به میزبانی ساوه آغاز شد.
 
محمدیاری بیان کرد: در روز اول تیم ایزوگام بام گستر دلیجان با نتیجه 5 بر 3 از سد الهادی ساوه گذشت و در بازی دوم تیم ولئوارمکو ساوه 4 بر دو از سد محفل انس با قران ساوه گذشت.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات برای اولین بار در ساوه افزود: میزبانی این مسابقات در ساوه فرصتی شد تا تیم های نوجوان ساوجی که امکانات لازم برای حضور در مسابقات استانی را نداشتند در این مسابقات حاضر شوند.
 
رییس هیئت فوتبال ساوه با دعوت از تماشاگران ساوه ای گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان استان مرکزی روز جمعه نیز در سالن دو هزار و500نفری ساوه برگزار می شود.
                      
 وی افزود: در بازی اول ساعت9:30 صبح الهادی ساوه به دیدار پوریای ولی شازند می رود و در بازی دوم ساعت 10:30 محفل انس با قرآن ساوه مقابل ایزوگام بام گستر دلیجان قرار می گیرد.

محمدیاری با اشاره به برگزاری ادامه مسابقات بیان کرد: در بازی سوم این روز ساعت16 ایزوگام بام گستر دلیجان مقابل پوریای ولی شازند و ساعت 17 الهادی ساوه مقابل ولئوارمکو ساوه دیدار می کند.

خبرنگار گروه ورزشي : ا . آقارضي

منبع:نار خبر
ارسال نظرات