درچارچوب هفته سوم از دور دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر روز پنجشنبه 26 آذر 94 تیم بسکتبال شهرداری اراک در سالن هفده شهریور آبادان میهمان پالایش نفت بود.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۳۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی ، تیم پالایش نفت آبادان که تیم های مطرحی چون پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شیمیدر را در خانه خود مغلوب کرده بود و تیم بدون شکست در خانه به حساب می رفت در کوارتر اول دیدار با تیم شهرداری با نتیجه 23 بر 19 مغلوب شد.
 
تیم شهرداری در کوارتر دوم نیز توانست با نتیجه 39 بر 38 به برتری دست یابد اما این تیم پالایش نفت بود که با عملکردی بهتر و با کم کردن فاصله امتیازات در کوارتر سوم 62 بر 59 به پیروزی دست یافت.
 
تیم شهرداری که در دور اول مسابقات مقابل پالایش نفت در آخرین لحظات، بازی را به حریف واگذار کرده بود در کوارتر چهارم با هوشیاری و تمرکز بالاتر توانست با نتیجه 82 بر 78 به پیروزی دست یابد تا نخستین تیمی باشد که پالایش نفت را در آبادان شکست می دهد.
 
در دیگر دیدارها تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با نتیجه  79 بر 57 برابر نیروی زمینی به برتری رسید. شیمیدر 86 بر 61 آینده سازان میهن اصفهان را شکست داد. شهرداری گرگان برابر پتروشیمی بندر امام  با حساب 70 بر 59 به برتری رسید و در آخرین دیدار شهرداری تبریز 52 بر 54 برابر ثامن مشهد شکست خورد.
 
بدین ترتیب تیم بسکتبال شهرداری اراک در پایان هفته سوم دور دوم مسابقات از 12 بازی خود صاحب 20 امتیاز شد.
 
گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری دوشنبه 30 آذرماه در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان تیم شهرداری گرگان خواهد بود.



خبرنگار ورزشي : ا . آقارضي
ارسال نظرات