خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج کارگری سپاه استان قم؛

رزمایش پدافند غیرعامل در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیر عامل در شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۲۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات طی سخنانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این رزمایش اظهار کرد: هر اقدامی در راستای توانمندسازی واحدهای تولیدی در برابر حوادث و پیشامدهای احتمالی اقدامی با ارزش و ستودنی است.

وی با تقدیر از مسئولان سازمان بسیج کارگری استان گفت: مشارکت بسیج با هیئت مدیره و تولیدکنندگان شهرک صنعتی شکوهیه و شرکت شهرک‌های صنعتی در برگزاری این همایش بیانگر تعامل خوب و مناسب بخش‌های مختلف و لزوم یکپارچه عمل کردن در مواجهه با تهدیدات احتمالی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: در اجرای این رزمایش بسیج کارگری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته پدافند غیرعامل شهرک صنعتی شکوهیه، هیئت امنای این شهرک صنعتی، دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان و تعدادی از واحدهای تولیدی حضور داشتند.

وی گفت: در این رزمایش تشکیل اتاق فرماندهی، آموزش آمادگی در برابر حوادث، امداد و نجات، حفظ تاسیسات زیربنایی و استراتژیک، اطفاء حریق و جلوگیری از تلفات بیشتر در حوادث و اتلاف سرمایه مورد توجه قرار گرفت.

طیبی‌نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل تصریح کرد:‌‌ همان‌گونه که رهبر انقلاب تاکید دارند همه دستگاه‌ها و متولیان باید در برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت و همچنین فعالیت‌های خود موضوع پدافند غیرعامل را مدنظر قرار دهند تا کشور و به‌خصوص خانواده صنعت و تولید از هرگونه گزند و فکر تخریبی دشمن در امان باشند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار