هم‌زمان با دهه فجر:

همایش رای اولی‌ها در شهرکرد برگزار می‎شود

فرماندار شهرستان شهرکرد از برگزاری همایش رای اولی‌های این شهرستان هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۰۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ حمید ملک‌پور در نشست با اعضای ستاد انتخابات و روسای ادارات آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 این شهرستان،تعداد دانش آموزان رای اولی شهرستان شهرکرد را حدود 1500 نفر دانست و اظهار کرد: باید با برگزاری گفتمان‌های آزاداندیشی با رویکرد اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، این دانش آموزان را برای حضور آگاهانه و بانشاط در پای صندوق‌های رای آماده کرد.

وی تصریح کرد: بی شک برگزاری همایش رای اولی‌ها در سطح شهرستان می‌تواند زمینه‌ساز تحقق این مهم باشد.

ملک‌پور دهکردی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات، گفت: آموزش و پرورش یاور وزارت کشور در برگزاری انتخابات است و باید ضمن همکاری در برگزاری انتخابات از ایجاد هرگونه فضای تبلیغاتی در مدارس جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: آموزش و پرورش یک محیط فرهنگی است و مردم به این فضا اعتماد ویژه‌ای دارند برهمین اساس نباید آن را آلوده به سیاسی بازی‌ها و اقدامات تبلیغاتی نامناسب برای انتخابات کرد.

ملک‌پور دهکردی، استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ له یا علیه کاندیدایی را غیرقانونی دانست و گفت: باید به مدارس و کانون‌های زیرمجموعه آموزش و پرورش ابلاغ شود تا نسبت به اجرای قانون به طور ویژه توجه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مساعدت و همکاری همه نهادها و ارگان‌های دولتی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یک رسالت و وظیفه مهم است و انتظار است اعضای ستاد انتخابات نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

قابل ذکر است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور هم‌زمان هفتم اسفند امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظرات