خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: نخستین نشست کتاب‌خوان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ۳۰ آذرماه و دومین نشست را ۱۹ بهمن‌ماه هم زمان با دهه مبارک فجر به‌ صورت تخصصی در بررسی و معرفی کتب انقلاب اسلامی در سالن خلیج‌فارس خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۹۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،رحیم محمدی پارسا  اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همچنین نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در اقشار جامعه نهاد کتابخانه‌های عمومی با رویکرد جدید خود اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی با عنوان کتاب‌خوان در سطح کشوری و استانی آغاز کرد.

وی افزود: این نشست‌ها از آبان ماه سال 93 آغاز شد و تاکنون بیش از 270 نشست کتاب‌خوان توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده است، در این راستا اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر نیز برای میزبان 2 نشست در امسال برنامه‌ریزی کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر، بیان کرد: نخستین نشست کتاب‌خوان شهرستان خرمشهر 30 آذرماه و دومین نشست را 19 بهمن‌ماه هم‌زمان با دهه مبارک فجر به‌ صورت تخصصی در بررسی و معرفی کتب انقلاب اسلامی در سالن خلیج‌فارس خرمشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نشست‌ها جمعی از مسئولان، فعالان رسانه، کتاب‌خوانان و کتابداران همچنین فعالان حوزه کتاب حاضر می‌شوند که هرکدام به مدت 7 دقیقه قادر به معرفی و پیشنهاد کتاب موردعلاقه خود هستند.

محمدی پارسا با تقدیر از حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد اروند در برگزاری این دو نشست عنوان کرد: اختتامیه این نشست‌ها به بهترین کتاب و کتاب‌خوان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان جوایز و هدایایی تقدیم می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر، تصریح کرد: بدون شک حضور و حمایت منطقه آزاد اروند از طرح‌های این اداره تأثیر مهمی در ترویج فرهنگ و سرانه کتاب‌خوانی شهرستان خرمشهر دارد، از معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان تقاضای توجه ویژه به مقوله مهم کتاب و کتاب‌خوانی داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها