خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان تویسرکان:

تویسرکان قابلیت تبدیل به قطب دانشگاهی را دارد

فرماندار شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه شهرستان تویسرکان با برخورداری از ظرفیت‌های ارزشمند، قابلیت تبدیل به قطب دانشگاهی را دارد، خواستار توجه به این امر شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۸۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب مومیوند عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن فردوسی تویسرکان بیان داشت: مقام معظم رهبری سال‌ها بر این موضوع که بیماران فقط باید دغدغه بیماری داشته باشند، تاکید می‌کردند که این امر با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت محقق شد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان تویسرکان با برخورداری از ظرفیت‌های ارزشمند، قابلیت تبدیل به قطب دانشگاهی را دارد، خواستار توجه به این امر شد.

امام جمعه تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به قدمت ۴۰۰ ساله حوزه علمیه در این شهرستان، این شهر را شهرستانی فرهنگی و حوزوی دانست.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه تویسرکان ۲۳ شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، میراث‌داری شهدا را افتخاری ارزشمند عنوان کرد و یاد و خاطره شهید دکتر مفتح را گرامی داشت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز شهید مفتح را به عنوان چهره ماندگار انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید اهداف شهادت این بزرگوار را مد نظر قرار داد.

محمدمهدی مفتح با اشاره به صحبت وزیر بهداشت در مورد پرداخت هزینه دستگاه سی. تی. اسکن توسط وزارت بهداشت، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیار ارزشمند است.

گفتنی است؛ در این مراسم همچنین تفاهم نامه همکاری حوزه و دانشگاه فعالیت های علمی و فرهنگی توسط مقامات کشوری، استانی، شهرستانی، حوزوی و دانشگاهی تویسرکان امضاء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات