خبرهای داغ:
مسئول ستاد پشتیبانی مجمع بسیج استان آذربایجان غربی از فراهم نمودن امکانات رفاهی و خدماتی برای شرکت کنندگان در اجلاس مجمع سراسری بسیج خبر داد و گفت: تدارک لازم برای خدمات دهی زائرین امام رضا(ع) در مشهد از هفته گذشته پیش بینی شده بود.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۷۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ستوانیکم پاسدار حیدر قدیم خانی در اختتامیه اجلاس مجمع سراسری بسیج کشور تصریح کرد: برابر تدابیر از قبل تعیین شده ستاد پشتیبانی مجمع بسیج استانی در سپاه شهداء تشکیل و در راستای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مجمع سراسری بسیج در مشهد مستقر گردید.

قدیم خانی ادامه داد: به لحاظ ترابری سعی گردید از کیفی ترین امکانات حمل و نقل در عزیمت و تردد اعضای مجمع استفاده شود.

وی افزود: هتل نور ولایت مشهد بعنوان محل اسکان اعضای بسیج پیش بینی گردیده بود و نظارت لازم در تهیه و پخت غذا از لحاظ بهداشتی و سلامت بعمل آمد.

مسئول ستاد پشتیبانی مجمع بسیج استان آذربایجان غربی گفت: به حول و قوه الهی تا کنون هیچ گونه حادثه ای اعم از مسمومیت غذایی و غیره نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: اعضای مجمع عالی بسیج استان با ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان بعد از شرکت در مراسم اختتامیه مجمع سراسری بسیج و زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) روز جمعه 27 آذرماه به استان عزیمت می نمایند.

ارسال نظرات